Stosowanie „consumer insight”
w komunikacji marketingowej
SZKOLENIE W FORMIE ONLINE
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 10
Cena: od 1800 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Jak samodzielnie planować proces poszukiwania insightów oraz stosować techniki ich generowania;
- Jak wykorzystywać metody badawcze i obserwacje, a także posługiwać się narzędziami internetowymi do wyszukiwania informacji o konsumentach;
- Jak oceniać insighty pod kątem ich prostoty, istotności, emocjonalności, powszechności, wiarygodności oraz prawdziwości;
- Jakie stosować techniki testowania insightów;
Dla kogo jest to szkolenie?
- brand menedżerów, pracowników agencji marketingowych i komunikacyjnych, domów mediowych, agencji badawczych, właścicieli firm;
- profesjonalistów pracujących z marką, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności strategiczne;
- pracowników sektora komunikacji marketingowej, dysponujących co najmniej 3-letnim doświadczeniem w pracy z marką, w komunikacji, kreacji i innych pokrewnych obszarach, które chcą się uczyć, poznawać nowe punkty widzenia.
Program
- Consumer Insight – definicja i rola w komunikacji marketingowej
- Planowanie poszukiwań insightów
- Narzędzia poszukiwania insightów:
a) Samodzielne metody poznawcze
b) Metody płatne:
– Wywiady pogłębione
– Dzień z konsumentem
– Badania ilościowe - Ewaluacja insightów
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto
Cena zawiera:
10 godzin warsztatowych (45 min)
materiały w wersji elektronicznej
ćwiczenia praktyczne
zaświadczenie o odbyciu szkolenia
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.
Terminy szkoleń
Trener
Jacek Szostak
Media Manager dla marek z portoflio Grupy Żywiec/Heineken Group. Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych