SEM
Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem marketingu w wyszukiwarce
TERAZ W FORMIE ONLINE!
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 10
Cena: od 1800 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- jak planować i realizować, optymalizować i raportować działania marketingowe z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych i sieci reklamowych
- jak posługiwać się systemami reklamy w wyszukiwarkach internetowych (np. GoogleAds) oraz systemami analityki internetowej (np. Google Analytics)
- jakie są schematy zachowań użytkowników mechanizmów wyszukiwawczych i jak formułować zalecenia dotyczące działań marketingowych z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych
- jak analizować dane dotyczące działań i ruchu użytkowników i optymalizować budżet kampanii pod kątem efektywności
- jak dobiera narzędzia wykorzystywane w SEO adekwatnie do potrzeb działań marketingowych i zgodnie z zastosowaniem konkretnego oprogramowania
- jak projektować strategie PPC i SEO oraz identyfikować nowe trendy w marketingu internetowym
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla specjalistów z działów marketingu i PR,
- dla właścicieli firm i portali internetowych,
- dla osób współpracujących z agencjami SEO/SEM,
- dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem internetowym,
- dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu SEM – SEO/Google Ads/Analityka.
Metody pracy
- Interaktywny wykład
- ćwiczenia praktyczne
- burza mózgów
- kejsy z rynku
- moderowana dyskusja między uczestnikami
- Planowanie kampanii SEM
- Założenie konta Google i posługiwanie się interfacem Google Ads
- Zapoznanie ze strukturą konta
- Poznanie typów i celów kampanii
- Opracowanie strategii kampanii Google Ads
- Przegląd możliwości targetowych Google Ads
- Konwersje
- Remarketing
- Połączenie Google Ads z Google Analytics
- CHAT GPT jako narzędzie pomocne w tworzeniu kampanii Google Ads
- Tworzenie kampanii Google Ads w search
- SEO
- Optymalizacja On-Site
- Content w działaniach SEO
- Zasady linkbuildingu w służbie SEO
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto
Cena zawiera:
10 godzin warsztatowych (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
zaświadczenie o odbyciu szkolenia
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
- Ciekawe szkolenie – dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia. Szczególnie warto polecić osobom, które stawiają pierwsze kroki w digital marketingu.
- Polecam każdemu, kto chce pozyskać nowe kompetencje z zakresu marketingu internetowego.
- Świetnie przygotowany prowadzący, dobre i aktualne materiały, zróżnicowany tryb zajęć. Zdecydowanie polecam każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę z zakresu nowych technik marketingowych.
- Szkolenie bardzo merytoryczne – do polecenia każdemu przedsiębiorcy z branży marketingowej / digital.
Bartosz Paczyński
certyfikowany trener DIMAQ
Trenerzy
Trener, konsultant i strateg z zakresu e-marketingu i e-biznesu. Od 2008 roku w branży digital marketingu. Właściciel agencji marketingowej Content Hero. Wykładowca akademicki na Akademii Leona Koźmińskiego. Certyfikowany Partner Google.
Pracował m.in. dla Manpower Group, Dassault Systemes, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, 99 Rent, BNP Paribas, Centrum Nauki Kopernik, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur i wielu innych.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych