E-commerce
Prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie
TERAZ W FORMIE ONLINE!
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 20
Cena: od 1840 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Jak planować e-handel, począwszy od badania rynku aż do wdrożenia i optymalizacji witryny sklepowej.
- Czym charakteryzuje się polski rynek e-commerce oraz profile konsumenta w sieci.
- Jak posługiwać się narzędziami marketingowymi wspierającymi konwersję na sprzedaż.
- Jak planować działania reklamowe dla swojego sklepu stosując przepisy prawa regulujące handel
Dla kogo jest to szkolenie?
- menedżerów produktu/marki/kategorii
- menedżerów marketingu
- właścicieli MŚP
- specjalistów ds. promocji
- menedżerów e-commerce
Metody pracy
- interaktywny wykład
- ćwiczenia praktyczne
- burza mózgów
- kejsy z rynku
- moderowana dyskusja między uczestnikami
- przystępny język zrozumiały dla każdego
- Rynek i konsument e-commerce
- Modele i definiowanie strategii e-commerce
- Projektowanie e-sklepu
- Proces zakupowy
- Karta produktowa i opis produktu
- Jak poprawić konwersje na różnych etapach ścieżki zakupowej
- SEO i Content Marketing w e-commerce
- Monetyzacja bazy-E-mailing z wykorzystaniem AI. Od pozyskania do utrzymania.
- Monitoring i optymalizacja działań w obszarze e-handlu
- Instrumenty promocji i generowania sprzedaży dla e-commerce
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 840 zł netto
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Cena zawiera:
20 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
Opinie uczestników:
- Ciekawe szkolenie – dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia.
- Szkolenie łączy bardzo obszerny temat i pomaga wejść w zagadnienie osobom bez większego doświadczenia.
- Bardzo dobre szkolenie na początek przygody z E-Commercem. Dobre podstawy. Budzą chęć pogłębienia tematu. Kompetencje i forma przekazu zachęcają do udziału w kolejnych szkoleniach
- Szkolenie dotyka wielowymiarowo aspektów e-commercu, dając całościowy pogląd na zależności pomiędzy jego różnymi obszarami funkcjonowania
- Szkolenie systematyzuje podejście odnośnie e-commerce, przykłady zastosowań, buduje ogólne pojęcie o temacie.
Trener DIMAQ, wieloletni szef grupy roboczej e-commerce działającej przy IAB, wykładowca ALK Digital Marketing oraz Studiów dualnych Collegium Civitas „Marketing internetowy i e-commerce”. Autorka licznych publikacji związanych z trendami e-commerce, skutecznym wykorzystaniem kanałów sprzedaży internetowej, czy holistycznym podejścia do ścieżki konsumenta online. Członek jury w konkursach branżowych organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Ekspert e-commerce i performance marketingu, z branżą internetową związana od 16 lat. Obecnie tworzy projekt związany z partnerstwem danych 2nd party – Audience Match – umożliwiający podmiotom bezpieczną monetyzację swoich danych oraz dostęp do dobrze dopasowanych profili behawioralnych.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych