Digital Marketing od podstaw 

Jak zaplanować skuteczną komunikację w internecie

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 8

Cena: od 1440 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • poznasz terminy, definicje i dobre praktyki, co pozwoli na jasna komunikację z innymi podmiotami, w tym z dostawcami usług
  • dowiesz się, jak analizować dane, zdefiniować cele i grupę docelową kampanii oraz mierzyć jej skuteczność
  • dowiesz się jak integrować kanały offline i online
  • poznasz efektywne metody promocji online i ich mierniki
  • dowiesz się i przećwiczysz projektowanie kampanii mailingowych
  • poznasz taktyki pozycjonowania oraz narzędzia kampanii w wyszukiwarce
  • zgłębisz tajniki content marketingu i komunikacji w social mediach
  • poznasz mechanikę programmatic
  • dowiesz się, czym jest video marketing i marketing mobilny oraz poznasz ich zastosowanie w działaniach komunikacyjnych
  • nauczysz się jak wybrać i współpracować z agencją

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób, które rozpoczynają pracę w obszarze marketingu internetowego,
  • dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o e-marketing – planowanie kampanii online,
  • dla właścicieli firm, którzy chca zrozumieć digital marketing,
  • dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu e-marketing – planowanie kampanii online

Metody pracy

  • interaktywny wykład
  • ćwiczenia praktyczne
  • burza mózgów
  • kejsy z rynku
  • moderowana dyskusja między uczestnikami
Program szkolenia
  • Budowanie strategii promocji online i działania taktyczne w e-marketingu
  • Jak optymalizować WWW pod działania kampanii reklamowych?
  • Jak mierzyć sukces online? – badania, mierniki, ROI
  • Jak wybrać agencję, ile płacić i współpracować przy projektach online?
Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 440 zł netto 

Cena zawiera:

N

8 godzin warsztatowych (45 min)

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Terminy szkoleń

Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

lut 27
cze 02
Dlaczego warto?
  • Szkolenie prowadzone będzie trenera z ponad 20 letnią praktyką. Trener biznesu i umiejętności społecznych, konsultant. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group).  Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych. 
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć osoby początkujące przyswoją zagadnienia na poziomie pozwalającym zrozumieć istotę e-marketingu.

Opinie uczestników:

  • Ciekawe szkolenie – dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia. Szczególnie warto polecić osobom, które stawiają pierwsze kroki w digital marketingu.
  • Polecam każdemu, kto chce pozyskać nowe kompetencje z zakresu marketingu internetowego.
  • Świetnie przygotowany prowadzący, dobre i aktualne materiały, zróżnicowany tryb zajęć. Zdecydowanie polecam każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę z zakresu nowych technik marketingowych.
  • Szkolenie bardzo merytoryczne – do polecenia każdemu przedsiębiorcy z branży marketingowej / digital.

Zaufali nam

Opinie o DIMAQ

Uzyskanie certyfikatu DIMAQ to ważny dowód wiarygodności każdej agencji komunikacji, potwierdza niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego. W ostatnich latach mocno poszerzyliśmy ofertę Focus Nation o digital marketing, social media, influencer marketing i działania performance.
Certyfikat DIMAQ daje gwarancję naszym klientom, że posiadamy silne i potwierdzone kompetencje w 12 obszarach e-marketingu. Dla nas to certyfikat jakości, a jakość obsługi i realizacji strategii dla naszych klientów była dla nas kluczowa przez całe 20 lat obecności na rynku reklamowym.

Michał Korczak, dyrektor zarządzający Focus Nation

Dotychczas na rynku marketingu online brakowało jednolitego standardu, pozwalającego zarówno firmom szukającym partnerów do współpracy, jak i pracodawcom rekrutującym nowych pracowników lub planujących ścieżkę kariery obecnych, na orientację w kompetencjach poszczególnych specjalistów. Certyfikat Digital Marketing Qualification, przyznawany przez organizację reprezentującą branżę internetową w Polsce, pozwala na porównywanie i ewaluację kompetencji. Cieszymy się, że implementujemy certyfikację na tak dynamicznie zmieniającym się polskim rynku.

Włodzimierz Schmidt
Prezes Zarządu IAB Polska

Certyfikat DIMAQ jest bardzo częstym punktem pojawiającym się w ogłoszeniach o pracę i daje ogromne możliwości zarówno pracodawcy, jak pracownikowi – ułatwia i systematyzuje proces potwierdzania oraz weryfikacji kompetencji e-marketingowych. Przede wszystkim jednak cieszy mnie fakt, że utrzymanie certyfikatu wiąże się z dalszym doszkalaniem. Dla mnie jest to dodatkowa motywacja, aby jeszcze bardziej pogłębiać swoją wiedzę z zakresu marketingu oraz być na bieżąco z nowymi trendami.

Justyna Wasinkiewicz
konsultant biznesowy i e-marketingowy

W Result Media ogromną wagę przykładamy do stałego rozwoju wiedzy i umiejętności naszego zespołu. Certyfikat DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, który potwierdza praktyczną wiedzę z 12 obszarów e-marketingu, w tym m.in. analityki internetowej, zaawansowanych kampanii sprzedażowych czy social mediów. Przystępując do Programu Pracodawca DIMAQ i zatrudniając certyfikowanych specjalistów, dajemy naszym pracownikom możliwość rozwoju swoich kompetencji, dostęp do stale aktualizowanego know-how ekspertów z całego świata, a naszym klientom – pewność, że współpracują z firmą, która do realizacji ich celów biznesowych wykorzystuje najnowszą wiedzę i najbardziej efektywne rozwiązania digital marketingu.

Adrian Radomski
Członek zarządu i COO Result Media

Chcąc zrobić jakiś krok do przodu w mojej karierze, zdecydowałem się na wzięcie udziału w szkoleniu Akademia DIMAQ Professional i bardzo sobie sam za tę decyzję dziękuję :).  Po latach doświadczenia zawodowego potrzebowałem jakoś usystematyzować swoją wiedzę i kompetencje. Jacek Szostak, trener, zapewnił niesamowity i rzadko spotykany w naszym kraju poziom merytoryczny, który pozwolił mi uszeregować moją wiedzę, pogłębić ją znacząco w wielu obszarach, dowiedzieć się wielu nowych rzeczy, jak i inspirujących ciekawostek. No i co najważniejsze… zdać egzamin! Szczerze polecam.

Marcin Karolak
Brand & Communication Strategist Funktional

O ile jestem z reguły sceptyczny w kontekście szkoleń i konferencji branżowych, bo byłem na zbyt wielu przepłaconych i dramatycznie słabych (pod kątem merytorycznym) wydarzeniach tego rodzaju, podczas których próbowałem pozbawić się życia tą czy inną brandowaną smyczką z giftpacka, żeby już nie słyszeć kolejny raz, że „content is king” i innych komunałów tego kalibru, tak w przypadku DIMAQ Professional – egzamin w pakiecie ze szkoleniem – jest zdecydowanie dobrym wyborem w tej cenie i fajnie systematyzuje wiedzę. Polecam.

Łukasz Chomyn
Strategy Director, Grandes Kochonos

Jako Oxymoron jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją kreatywną, która swoje działania prowadzi głównie w digital marketingu. Przystąpienie do programu “Pracodawca DIMAQ” traktujemy jako kolejny krok na naszej ścieżce rozwoju.

Naszym celem jest bycie zawsze on top of things. Przynależność do programu “Pracodawca DIMAQ” daje nam dostęp do szerokiej bazy wiedzy oraz wydatnie wspiera rozwój kompetencyjny członków naszego zespołu. Nasza motywacja do ciągłego rozwoju jest równocześnie zewnętrzna i wewnętrzna, a dołączenie do programu “Pracodawca DIMAQ” to kolejna wspaniała przygoda!

Łukasz Kazek
współzałożyciel agencji Oxymoron

Znajomość środowiska digital to dziś „musi have” w branży marketingowej. DIMAQ pozwala zdobyć kompleksową wiedzę na temat 12 segmentów e-marketingu i rozwijać kompetencje specjalistów. Co więcej, obecnie to jedyny standard na rynku, potwierdzający wiedzę z obszaru marketingu. Ponadto jest rozwijany równolegle do szybko ewoluującej branży i nie pozostaje w tyle w obliczu ciągłych zmian i innowacji w marketingu.

Agnieszka Parfienowicz
Partner, DIGITAL, Mindshare Polska

Na początku 2020 wystartowaliśmy z programem szkoleniowym Digital Academy TVN Media we współpracy z IAB DIMAQ. W związku z panującą pandemią i w trosce o zdrowie naszych pracowników, wprowadziliśmy model szkoleń w wersji online. Chcieliśmy wypracować model, który pozwoli efektywnie pracować w trybie home office, ale również pozwoli na skupienie uwagi i zapewni interakcję pomiędzy trenerem i uczestnikami.
Dziś możemy powiedzieć, że udało nam się wypracować rozwiązanie optymalne. Cykl szkoleniowy został wydłużony do 8 dni, przy czym jedna sesja trwa 2,5 godziny. Korzystanie z Zoom’a pozwala na prowadzenie teoretycznej i praktycznej część szkoleń. Model pozwala efektywnie pozyskiwać wiedzę, godząc to z codzienną pracą i obowiązkami prywatnymi.

Agnieszka Gajzler
Digital Strategy & Development Director
TVN Discovery

Firma Lellek kojarzona jest z profesjonalizmem w każdej dziedzinie swojej działalności, a certyfikat DIMAQ Employer to najlepsza opcja podkreślenia również naszych kompetencji marketingowych. Nasi Klienci oczekują wysokiej jakości informacji, a tylko dobrze przygotowany Zespół Specjalistów, jest w stanie je dostarczyć.

Błażej Jarząb
Business Development & Marketing Manager, LELLEK Group

Monika Bartołd

certyfikowany trener DIMAQ
Trener

Certyfikowana trenerka DIMAQ – Digital Marketing Qualification (IAB Polska, IAB Europe).
Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej Digital Space i certyfikowana trenerka Design Thinking.
Wykładowczyni i Członkini Rady Programowej w Collegium Civitas.
Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP.

Edukuje i pomaga organizacjom w obszarze budowania strategii marki i efektywnej komunikacji w świecie cyfrowym.

W trakcie 25-letniej kariery zawodowej zdobywała doświadczenie digital marketingowe i menedżerskie w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group).

W latach 2017-2018 związana zawodowo z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację prac grup roboczych oraz za współpracę z ponad 200 firmami z branży reklamowej zrzeszonymi w organizacji.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych