Digital Marketing od podstaw
Jak zaplanować skuteczną komunikację w internecie
TERAZ W FORMIE ONLINE!
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 8
Cena: od 1440 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- poznasz terminy, definicje i dobre praktyki, co pozwoli na jasna komunikację z innymi podmiotami, w tym z dostawcami usług
- dowiesz się, jak analizować dane, zdefiniować cele i grupę docelową kampanii oraz mierzyć jej skuteczność
- dowiesz się jak integrować kanały offline i online
- poznasz efektywne metody promocji online i ich mierniki
- dowiesz się i przećwiczysz projektowanie kampanii mailingowych
- poznasz taktyki pozycjonowania oraz narzędzia kampanii w wyszukiwarce
- zgłębisz tajniki content marketingu i komunikacji w social mediach
- poznasz mechanikę programmatic
- dowiesz się, czym jest video marketing i marketing mobilny oraz poznasz ich zastosowanie w działaniach komunikacyjnych
- nauczysz się jak wybrać i współpracować z agencją
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla osób, które rozpoczynają pracę w obszarze marketingu internetowego,
- dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o e-marketing – planowanie kampanii online,
- dla właścicieli firm, którzy chca zrozumieć digital marketing,
- dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu e-marketing – planowanie kampanii online
Metody pracy
- interaktywny wykład
- ćwiczenia praktyczne
- burza mózgów
- kejsy z rynku
- moderowana dyskusja między uczestnikami
- Budowanie strategii promocji online i działania taktyczne w e-marketingu
- Jak optymalizować WWW pod działania kampanii reklamowych?
- Jak mierzyć sukces online? – badania, mierniki, ROI
- Jak wybrać agencję, ile płacić i współpracować przy projektach online?
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 440 zł netto
Cena zawiera:
8 godzin warsztatowych (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
- Szkolenie prowadzone będzie trenera z ponad 20 letnią praktyką. Trener biznesu i umiejętności społecznych, konsultant. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć osoby początkujące przyswoją zagadnienia na poziomie pozwalającym zrozumieć istotę e-marketingu.
Opinie uczestników:
- Ciekawe szkolenie – dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia. Szczególnie warto polecić osobom, które stawiają pierwsze kroki w digital marketingu.
- Polecam każdemu, kto chce pozyskać nowe kompetencje z zakresu marketingu internetowego.
- Świetnie przygotowany prowadzący, dobre i aktualne materiały, zróżnicowany tryb zajęć. Zdecydowanie polecam każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę z zakresu nowych technik marketingowych.
- Szkolenie bardzo merytoryczne – do polecenia każdemu przedsiębiorcy z branży marketingowej / digital.
Certyfikowana trenerka DIMAQ – Digital Marketing Qualification (IAB Polska, IAB Europe).
Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej Digital Space i certyfikowana trenerka Design Thinking.
Wykładowczyni i Członkini Rady Programowej w Collegium Civitas.
Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP.
Edukuje i pomaga organizacjom w obszarze budowania strategii marki i efektywnej komunikacji w świecie cyfrowym.
W trakcie 25-letniej kariery zawodowej zdobywała doświadczenie digital marketingowe i menedżerskie w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group).
W latach 2017-2018 związana zawodowo z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację prac grup roboczych oraz za współpracę z ponad 200 firmami z branży reklamowej zrzeszonymi w organizacji.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych