Google Analytics 4 – poziom podstawowy

Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem narzędzia Google

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 95% wartości. Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 10

Cena: od 1800 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • zapoznasz się z najważniejszymi funkcjonalnościami i sposobem działania Google Analytics
  • poznasz, jak sprawnie poruszać się po interfejsie narzędzia i pracować z najważniejszymi raportami dot. źródeł ruchu, zachowań użytkowników na stronie internetowej i zbieranych danych e-commerce
  • nabędziesz podstawowe umiejętności pozwalające na ocenę skuteczności kampanii marketingowych, analizę treści i zachowań użytkownika na stronie oraz budowy raportów, odpowiadających na nurtujące pytania biznesowe
  • zrozumiesz proces konfiguracji i wdrożenia Google Analytics na stronie internetowej
  • uzyskasz niezależność analityczną – pewność siebie w codziennej pracy z narzędziem i w interpretacji danych w raportach, a także w komunikacji wniosków i rekomendacji do współpracowników i partnerów

    Dla kogo jest to szkolenie?

    • dla początkujących użytkowników Google Analytics (minimalne doświadczenie lub brak doświadczenia w pracy z narzędziem)
    • dla specjalistów ds. marketingu, którzy chcą lepiej zrozumieć efektywność swoich działań w internecie
    • dla przedsiębiorców i managerów, którzy zlecają działania marketingowe i promocyjne firmom zewnętrznym
    • dla specjalistów i managerów e-commerce pracujących na co dzień z danymi on-line i kampaniami reklamowymi w internecie

      Program

      1. Wprowadzenie do analityki internetowej
        1. analityka internetowa i praca z danymi
        2. wymiary, metryki, zdarzenia i parametry
        3. konfiguracja, analiza i raportowanie
        4. Measurement plan i dokumentacja
        5. jak monitorować i weryfikować jakość danych, z którymi pracujemy?
        6. ograniczenia i wyzwania związane ze śledzeniem ruchu w internecie
      2. Praktyczne aspekty pracy z Google Analytics 4
        1. w jaki sposób GA zbiera i przetwarza dane ze stron internetowych?
        2. budowa interfejsu GA
        3. najważniejsze wymiary i metryki związane z ruchem i zachowaniem użytkowników na stronie
        4. analiza źródeł ruchu i skuteczności kampanii marketingowych
        5. porównanie modeli atrybucji dostępnych w GA i ich wpływu na raportowanie
        6. analiza zdarzeń i skuteczności treści na stronie WWW
        7. przegląd danych e-commerce i analiza produktowa z wykorzystaniem GA
      3. Podstawowa konfiguracja konta i usługi Google Analytics 4
        1. co składa się na konfigurację narzędzia i jak powinna wyglądać poprawna implementacja?
        2. jak planować i prowadzić wdrożenie analityki?
        3. zdarzenia i parametry
        4. przegląd najważniejszych ustawień usługi, strumienia danych i integracji z innymi narzędziami
      4. Eksplorowanie danych i personalizacja raportów standardowych
        1. praca z `Biblioteką raportów`
        2. wprowadzenie do modułu `Eksplorowanie`
        3. podstawowe techniki eksploracji danych

      Koszt szkolenia

      Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto

      Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 95% wartości.  Skontaktuj się z nami >

      Cena zawiera:

      N

      10 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)

      N

      ćwiczenia praktyczne

      N

      materiały w wersji elektronicznej

      N

      zaświadczenie o odbyciu szkolenia

      Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
      Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

      Dlaczego warto?

      • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
      • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
      • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
      • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
      • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

      Terminy szkoleń

      Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

      Zaufali nam

      Trener

      Mateusz Muryjas

      Praktyk strategii i narzędzi analitycznych. Szkoleniowiec i prelegent na licznych konferencjach branżowych. Szkoli w obszarach związanych z analityką – ponad 500 godzin szkoleniowych.
      Specjalizuje się w wizualizacji danych, analityce internetowej i inżynierii danych. Pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową i optymalizacją konwersji na każdym etapie – od konfiguracji, przez analizę, wnioskowanie po wizualizację i usprawnienie raportowania.
      Obszary specjalizacji:
      ♦ wizualizacja danych – Google Data Studio
      ♦ ilościowa i jakościowa analiza danych – Google Analytics, Hotjar
      ♦ konfiguracja analityki i zarządzanie kodami śledzenia – Google Tag Manager, JavaScript, API
      ♦ rozwiązania server-side (Measurement Protocol, Facebook Server-Side API)
      ♦ analiza i przetwarzanie zbirów danych (najczęściej Python: pandas, numpy i inne)

      Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

      Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych