Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 10
Cena: od 1800 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Jak opracować brief kampanii marketingowej bazującej na influencerach
- Jak angażując influencerów do współpracy z marką kształtować zasady współpracy zapewniające autentyczność, powtarzalność, otwartość i elastyczność, przyzwyczajenie.
- Jak określić kryteria doboru influencera zgodnie z celami kampanii.
- Jakich wytycznych i regulacji prawnych należy przestrzegać.
- Jak definiować wskaźniki efektywności kampanii oraz monitorować ich realizację,
- Jak monitorować sposób pracy influencera oraz publikowane treści, w szczególności w zakresie przestrzegania norm prawnych i etycznych.
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla osób, które chcą rozpocząć współpracę z influencerami
- dla marketerów i pracowników agencji, chcących wykorzystać potencjał twórców kampaniach marketingowych
- dla osób, które chcą zrozumieć jak dobierać twórców internetowych
Metody pracy
- teoria oparta o dane, metaanalizy i najlepsze praktyki
- adaptacja teorii do realnych kejsów rynkowych
- analizy studiów przypadków
- ćwiczenia praktyczne (odpowiedź na brief)
- dyskusja
Program szkolenia
1. Konsumpcja mediów w Polsce i fenomen influencerów
- dane i badania o influencerach
- ekonomia twórców
2. Dobór influencerów do współpracy
- definicja i “składowe” influencera
- dobór wizerunku influencera do celu, marki i grupy docelowej
- zasięg w influencer marketingu
- content – rodzaje i formaty treści tworzonych przez influencerów
3. Najważniejsze narzędzia, prawo i dokumenty
-
research – gdzie i jak szukać influencerów
-
weryfikacja – jak weryfikować dane i statystyki
-
brief influencerski
-
umowa z influencerem
-
polityki dos&dont’s – podstawy długłoterminowych współparc i dużych realizacji
-
influencer marketing a prawo
-
zbiór KPI: co i w jaki sposób mierzyć
-
proces współpracy z influencerem krok po kroku
4. Ewolucja influencer marketingu
- metaverse marketing, influencer mix, kanał i subformat, zasięg organiczny + płatny,
- ewolucja influencer marketingu
- nadchodzące trendy w influencer marketingu
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto
Cena zawiera:
materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków, udostępniane uczestnikom drogą online
bazę wiedzy: linki do serwisów i portali traktujących o tematyce związanej z influencer marketingiem
case study (najciekawsze przykłady z doświadczenia szkoleniowca)
linki do publikacji branżowych, m.in. IAB Polska
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Terminy szkoleń
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
Opinie o DIMAQ
Kamil Bolek
Trener
Ekspert w zakresie wykorzystania YouTube i influencerów w komunikacji marki. Psycholog i PR-owiec przekładający swoją wiedzę na działania w marketingu od 2012 roku. Zafascynowany zmianami w konsumpcji mediów, naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji. Wielokrotnie nagradzany prelegent wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, szkoleniowiec i wykładowca kilku uczelni (w tym studiów MBA), juror, arbiter KER. Co roku występuje na kilkudziesięciu konferencjach, prowadzi zajęcia na kilku uczelniach, przeprowadza szkolenia i warsztaty w agencjach, domach mediowych i działach marketingu największych marek w Polsce.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych