Influencer marketing

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 10

Cena: od 1800 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak opracować brief kampanii marketingowej bazującej na influencerach
  • Jak angażując influencerów do współpracy z marką kształtować zasady współpracy zapewniające autentyczność, powtarzalność, otwartość i elastyczność, przyzwyczajenie.
  • Jak określić kryteria doboru influencera zgodnie z celami kampanii.
  • Jakich wytycznych i regulacji prawnych należy przestrzegać.
  • Jak definiować wskaźniki efektywności kampanii oraz monitorować ich realizację,
  • Jak monitorować sposób pracy influencera oraz publikowane treści, w szczególności w zakresie przestrzegania norm prawnych i etycznych.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób, które chcą rozpocząć współpracę z influencerami
  • dla marketerów i pracowników agencji, chcących wykorzystać potencjał twórców kampaniach marketingowych
  • dla osób, które chcą zrozumieć jak dobierać twórców internetowych

Metody pracy

  • teoria oparta o dane, metaanalizy i najlepsze praktyki
  • adaptacja teorii do realnych kejsów rynkowych
  • analizy studiów przypadków
  • ćwiczenia praktyczne (odpowiedź na brief)
  • dyskusja

Program szkolenia

1. Konsumpcja mediów w Polsce i fenomen influencerów

  • dane i badania o influencerach
  • ekonomia twórców

2. Dobór influencerów do współpracy

  • definicja i “składowe” influencera
  • dobór wizerunku influencera do celu, marki i grupy docelowej
  • zasięg w influencer marketingu
  • content – rodzaje i formaty treści tworzonych przez influencerów

3. Najważniejsze narzędzia, prawo i dokumenty

  • research – gdzie i jak szukać influencerów

  • weryfikacja – jak weryfikować dane i statystyki

  • brief influencerski

  • umowa z influencerem

  • polityki dos&dont’s – podstawy długłoterminowych współparc i dużych realizacji

  • influencer marketing a prawo

  • zbiór KPI: co i w jaki sposób mierzyć

  • proces współpracy z influencerem krok po kroku 

4. Ewolucja influencer marketingu

  • metaverse marketing, influencer mix, kanał i subformat, zasięg organiczny + płatny, 
  • ewolucja influencer marketingu
  • nadchodzące trendy w influencer marketingu

 

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto 

Cena zawiera:

    N

    materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków, udostępniane uczestnikom drogą online

    N

    bazę wiedzy: linki do serwisów i portali traktujących o tematyce związanej z influencer marketingiem

    N

    case study (najciekawsze przykłady z doświadczenia szkoleniowca)

    N

    linki do publikacji branżowych, m.in. IAB Polska

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Terminy szkoleń

    Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

    lut 20
    20 lutego 2025 - 21 lutego 2025
    maj 29

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ

    Znajomość środowiska digital to dziś „musi have” w branży marketingowej. DIMAQ pozwala zdobyć kompleksową wiedzę na temat 12 segmentów e-marketingu i rozwijać kompetencje specjalistów. Co więcej, obecnie to jedyny standard na rynku, potwierdzający wiedzę z obszaru marketingu. Ponadto jest rozwijany równolegle do szybko ewoluującej branży i nie pozostaje w tyle w obliczu ciągłych zmian i innowacji w marketingu.

    Agnieszka Parfienowicz
    Partner, DIGITAL, Mindshare Polska

    Każdy proces transformacji digitalowej wygląda inaczej i zależy od wielu czynników w firmie. Natomiast jednym wspólnym mianownikiem dla każdej organizacji decydującym o tym, czy zmiana okaże się sukcesem, są umiejętności i wiedza zespołu.
    DIMAQ jest programem przekrojowym. Z jednej strony pozwala usystematyzować wiedzę osobom, które od kilku czy kilkunastu lat są związane z branżą digitalową. Z drugiej strony dostarcza podstawowego know-how dla osób stawiających pierwsze kroki w digitalu lub wywodzących się z marketingu tradycyjnego. Pozytywnie przekłada się to na rozmowy o bieżących kampaniach, kiedy to wszystkie zaangażowane strony – klient, agencja, dom mediowy – mówią wspólnym językiem i formułują wspólne cele.

    Filip Barański
    Digital Marketing Manager - Centralna Europa, Pepsico

    Dołączenie do programu DIMAQ Employer to dla Sanofi naturalny krok na ścieżce budowania digital-savvy organisation. To jasny sygnał zarówno dla rynku, jak i dla kolegów wewnątrz organizacji, że rozwój kompetencji digitalowych jest dla nas niezmiernie ważny, niezależnie od charakteru zespołu czy roli, którą dana osoba pełni. Budowanie powszechnej wiedzy o digital marketingu, a także o tym, jaką rolę pełni digital na ścieżce konsumenta, wpływa nie tylko na wyższą jakość samych kampanii internetowych, ale zmienia całą kulturę organizacji.

     

    Anna Charytoniuk,
    Digital Lead, Sanofi

    Kurs Akademia DIMAQ, jak i późniejszy etap przygotowań do egzaminu pozwolił mi na uzyskanie wiedzy, którą mogę wykorzystywać w praktyce na co dzień pracując z potencjalnymi partnerami czy dzieląc się wiedzą z członkami zespołu. Certyfikat otworzył  dla mnie nowe możliwości rozwoju zawodowego w ramach organizacji, w której działam.

    Dominik Zuber
    Menedżer działu sprzedaży i rozwoju
    EACTIVE

    Jako Oxymoron jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją kreatywną, która swoje działania prowadzi głównie w digital marketingu. Przystąpienie do programu “Pracodawca DIMAQ” traktujemy jako kolejny krok na naszej ścieżce rozwoju.

    Naszym celem jest bycie zawsze on top of things. Przynależność do programu “Pracodawca DIMAQ” daje nam dostęp do szerokiej bazy wiedzy oraz wydatnie wspiera rozwój kompetencyjny członków naszego zespołu. Nasza motywacja do ciągłego rozwoju jest równocześnie zewnętrzna i wewnętrzna, a dołączenie do programu “Pracodawca DIMAQ” to kolejna wspaniała przygoda!

    Łukasz Kazek
    współzałożyciel agencji Oxymoron

    Klienci oczekują profesjonalizmu i najwyższego poziomu usług. Dla Agencji oznacza to konieczność ciągłego wzmacniania i rozbudowy kompetencji, bycie na bieżąco z szybko rozwijającym się rynkiem oraz poszukiwanie innowacji. Wierzę że program DIMAQ może mieć znaczący wkład w stałą poprawę poziomu świadczonych przez nas usług, jak również być skutecznym narzędziem do weryfikacji wiedzy i rozwoju umiejętności naszych pracowników.

    Artur Muszkiet
    Członek Zarządu Sigma Bis

    Wszystkim pracującym w branży reklamy internetowej polecam udział w programie certyfikacji DIMAQ ze względu na usystematyzowanie wiedzy oraz wzrost prestiżu swojego CV.
    Przed przystąpieniem do egzaminu warto wziąć udział w szkoleniach ze względu na ich wysoki poziom, ale również ze względu na dostęp do merytorycznych materiałów i prezentacji ze szkolenia, do których można wracać w przyszłości.
    W moim przypadku czterodniowe szkolenie, w którym wziąłem udział, okazało się bardzo przydatne, ponieważ pozwoliło mi zwiększyć zakres wiedzy z obszarów, w których na co dzień nie mam bardzo dużej styczności, ale również mnie interesują.
    Uczestniczę w konferencjach branżowych, a dzięki programie recertyfikacji DIMAQ otrzymuję zniżki na tego typu wydarzenia, co jest dodatkowych atutem.

    Michał Walczyna
    Menadżer działu SEO/SEM w Internetica.pl

    W Mindshare certyfikacja DIMAQ ma dla nas ogromne znaczenie. Aktualnie w naszym zespole blisko 60 specjalistów posiada potwierdzenie kompetencji, mamy także dwóch trenerów, którzy aktywnie szkolą nowych ekspertów. Certyfikaty DIMAQ pomagają nam także przy rekrutacji – są one jedną z kluczowych metod weryfikacji podstawowej wiedzy marketingowej u kandydatów. Natomiast status DIMAQ Employer, który świadczy o otwartości naszej firmy na inwestowanie w rozwój umiejętności i wiedzy członków zespołu, daje nam przewagę w walce o najlepsze talenty. Jako Pracodawca DIMAQ dajemy jasny sygnał – w naszej agencji tworzymy profesjonalne środowisko pracy.

    Agnieszka Parfienowicz
    Partner, DIGITAL, Mindshare Polska

    Prowadząc szkolenia i warsztaty od ponad 13 lat mogę stwierdzić, że na polskim rynku brakowało standardu oceny przekrojowej i, co ważne, praktycznej wiedzy o e-marketingu. DIMAQ, będący standardem certyfikacji kompetencji w zakresie marketingu internetowego, obejmuje pełne spektrum obszarów digital marketingu – od definiowania strategii do pomiaru efektywności, z uwzględnieniem wszystkich narzędzi marketingu internetowego oraz elementami prawa obowiązującego w sieci. Jestem przekonany, że osoby legitymujące się certyfikatem DIMAQ bez przeszkód potrafią prowadzić merytoryczny dialog z agencjami, domami mediowymi czy dostawcami narzędzi internetowych, świadomie wybierając optymalne rozwiązania.

    Artur Maciorowski
    eCode, jeden z pierwszych trenerów DIMAQ rekomendowanych przez IAB Polska

    DIMAQ to złoty standard certyfikacji digital marketingu, realnie potwierdzający kompetencje poszczególnych członków naszego zespołu. Taką samą funkcję, lecz na poziomie całej naszej organizacji pełni Program Pracodawca DIMAQ, kierujący czytelny sygnał dla całego naszego otoczenia i wszystkich interesariuszy – kandydatów na rynku pracy, partnerów i klientów: „Jesteśmy ekspertami w online marketingu, dbamy o rozwój i najwyższy poziom szkoleń naszego zespołu”.

    Michał Michalik
    Creative director, CEO Pomarańcza

    Kamil Bolek

    Trener

    Ekspert w zakresie wykorzystania YouTube i influencerów w komunikacji marki. Psycholog i PR-owiec przekładający swoją wiedzę na działania w marketingu od 2012 roku. Zafascynowany zmianami w konsumpcji mediów, naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji. Wielokrotnie nagradzany prelegent wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, szkoleniowiec i wykładowca kilku uczelni (w tym studiów MBA), juror, arbiter KER. Co roku występuje na kilkudziesięciu konferencjach, prowadzi zajęcia na kilku uczelniach, przeprowadza szkolenia i warsztaty w agencjach, domach mediowych i działach marketingu największych marek w Polsce.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych