E-mail marketing
100% praktyki o mailingach i newsletterach.
Jak sprawić by poczta byłem motorem sprzedaży, a newsletter budował relacje z klientami i partnerami? Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem e-mailingu
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 10
Cena: od 1320 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- poznasz charakterystykę konsumenta w internecie – jego motywacje, aktywność,
- dowiesz się, jak pozyskiwać i segmentować bazę z zachowaniem jej higieny
- nauczysz się, jak napisać i zaprojektować skuteczny e-mailing reklamowo-sprzedażowy
- w praktyce przećwiczysz projektowanie wzorcowego e-mailingu reklamowego w oparciu o badanie eye-tracking.
- nauczysz się, jak projektować i redagować skuteczny newsletter (tekstowy i graficzny )
- poznać najlepsze praktyki newsletterowe- przegląd i ocena newsletterów
- dowiesz się, jak skutecznie wysyłać listy elektroniczne, by trafiały do celu
- poznasz skuteczne sposoby raportowania i statystyki
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla osób, które potrzebują kompleksowego utrwalenia wiedzy w e-mail marketingu,
- dla osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu internetowego specjalizującego się w e-mail marketingu,
- dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o e-mail marketing,
- dla osób, które chcą potwierdzić swoje kompetencje,
- dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu e-mail marketing.
Metody pracy
- Interaktywny wykład
- ćwiczenia praktyczne
- burza mózgów
- kejsy z rynku
- moderowana dyskusja między uczestnikami
- Konsument w internecie – motywacje, aktywność, pozyskiwanie baz i segmentacja wraz z higieną bazy
- Jak napisać i zaprojektować skuteczny e-mailing reklamowo-sprzedażowy?
- Projektowanie i redagowanie skutecznego newslettera (tekstowego i graficznego)
- Jak skutecznie wysyłać listy elektroniczne, by trafiały do celu?
- Raportowanie i statystyki – co i w jaki sposób mierzyć?
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 320 zł netto
Cena zawiera:
10 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
- Szkolenie prowadzone będzie przez praktyka z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu. Jako niezależny konsultant edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. Jest trenerem oraz wykładowcą m.in. SGH, AGH.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
Opinie uczestników:
- Bardzo interesujące treści, przedstawione w uporządkowany sposób
- Zajawienie wielu pobocznych wątków i jednoczesne informacje, gdzie można pogłębić wiedzę 🙂
- Szansa na usystematyzowanie wiedzy i zwracanie uwagi na kluczowe aspekty e-mail marketingu
- Wiedza przekazywana w bardzo przystępny i zrozumiały sposób
- Całe szkolenie było świetne – pod względem organizacyjnym i merytorycznym
- Wiedza teoretyczna poparta case’sami, przykładami
- Trener ma spektakularne doświadczenie i wiedzę, ale także odpowiednie umiejętności interpersonalne.
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.
Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych”.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych