Praktyczne zastosowania AI
w marketingu i badaniach
SZKOLENIE W FORMIE STACJONARNEJ
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: Warszawa
Liczba godzin (45 min): 20
Cena: 3000 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Zdobędziesz kompleksową wiedzę na temat najnowszych technologii AI.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności wykorzystywania AI do analizy danych, tworzenia prezentacji, pisania raportów czy poprawy doświadczeń klientów.
- Poznasz liczne narzędzia AI możliwe do wykorzystania w codziennej pracy oraz ich zastosowania i ograniczenia.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności obsługi różnych narzędzi AI, zwiększających produktywność Twojej pracy, jakość tworzonych materiałów i atrakcyjność przekazu.
- Zapoznasz się z dobrymi praktykami w zakresie obsługi przedstawianych narzędzi i poznasz praktyczne wskazówki, pozwalające w pełni wykorzystać możliwości testowanych narzędzi (Prompt Engineering).
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla osób pracujących w badaniach rynku
- dla osób pracujących w obszarze marketingu, komunikacji
- dla osób pracujących przy obsłudze klienta
- do udziału w szkoleniu nie jest wymagane doświadczenie uczestników w zakresie znajomości narzędzi AI
Program
- Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI)
- Generatory tekstu (przegląd dostępnych aplikacji i modeli)
- Prompt Engineering. Jak pisać lepsze prompty?
- Automatyzacja zadań z pomocą AI
- Generatory obrazów (przegląd dostępnych aplikacji i modeli)
- Midjourney – profesjonalne narzędzie dla średniozaawansowanych
- Narzędzia do tworzenia treści audio i video
- Narzędzia do transkrypcji nagrań (radzące sobie z j. polskim)
- Narzędzia AI do tworzenia prezentacji
- Syntetyczni respondenci
- Etyka i prawa autorskie a AI
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia stacjonarnego dla jednej osoby to: 3 000 zł netto
Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >
Cena zawiera:
20 godzin warsztatowych (45 min)
ćwiczenia praktyczne
zaświadczenie o odbyciu szkolenia
materiały w wersji elektronicznej
bufet z przekąskami
lunch
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.
Terminy szkoleń
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
Trener
Adam Polasz
Prowadzi agencję badawczą Delikatesy Badawcze. Doświadczony badacz ilościowy i jakościowy, prelegent, facylitartor i trener. Pracował wiele lat po stronie klienta (Era, T-Mobile, Kompania Piwowarska), potem w agencji strategicznej (One Eleven) i agencji badawczej (Difference), odpowiadał za badania dla największych polskich marek.
Ma kilkanaście lat praktyki jako trener (PTBRIO), wykładowca akademicki (Koźmiński, SGH, UW, WSB Merito) i prelegent (Kongres Badaczy Rynku/INSUMMIT i inne). Jego wystąpienie na INSUMMIT 2023 o zastosowaniach AI zostało ocenione jako 2 na ok. 100 prelekcji.
Od 2022 r. stosuje w codziennej pracy liczne narzędzia AI w obszarze badań marketingowych, marketingu i innych czynnościach biurowych.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych