
Google Tag Manager – narzędzie, które ułatwi Ci zarządzanie tagami na swojej stronie i poprawia jej wydajność. A jak najbardziej efektywnie z niego korzystać? Tego dowiesz się z nowego szkolenia jakie trafiło do oferty Akademii DIMAQ.
Dzięki szkoleniu dowiesz się:
- W jaki sposób przygotować Measurement Plan i zaplanować pracę z Google Tag Managerem
- Jak utworzyć konto, osadzić kontener na stronie i sprawnie poruszać się w interfejsie narzędzia
- W jaki sposób dodawać do strony kody śledzenia odpowiedzialne za dane w GA4 i śledzenie konwersji w Google Ads
- Nauczysz się samodzielnie przesyłać dane o zdarzeniach do GA4, Google Ads czy Facebooka
- Poznasz możliwości warstwy danych (dataLayer) i jej najważniejsze funkcje
- W jaki sposób sprawdzać poprawność wdrożenia oraz jak wdrożyć platformę do zarządzania zgodami użytkowników na stronie (CMP)
- Otrzymasz gotowe szablony, które dostosujesz i wykorzystasz w codziennej pracy z Google Tag Managerem w swojej firmie
Jeśli jesteś zainteresowany naszym szkoleniem, zapoznaj się z terminami i cenami na naszej stronie internetowej: https://dimaq.pl/akademia-dimaq/wprowadzenie-do-google-tag-managera/
Nie czekaj – zapisz się na nasze szkolenie i odkryj jego zalety!
