Google Tag Manager – narzędzie, które ułatwi Ci zarządzanie tagami na swojej stronie i poprawia jej wydajność. A jak najbardziej efektywnie z niego korzystać? Tego dowiesz się z nowego szkolenia jakie trafiło do oferty Akademii DIMAQ.

Dzięki szkoleniu dowiesz się:

  • W jaki sposób przygotować Measurement Plan i zaplanować pracę z Google Tag Managerem
  • Jak utworzyć konto, osadzić kontener na stronie i sprawnie poruszać się w interfejsie narzędzia
  • W jaki sposób dodawać do strony kody śledzenia odpowiedzialne za dane w GA4 i śledzenie konwersji w Google Ads
  • Nauczysz się samodzielnie przesyłać dane o zdarzeniach do GA4, Google Ads czy Facebooka
  • Poznasz możliwości warstwy danych (dataLayer) i jej najważniejsze funkcje
  • W jaki sposób sprawdzać poprawność wdrożenia oraz jak wdrożyć platformę do zarządzania zgodami użytkowników na stronie (CMP)
  • Otrzymasz gotowe szablony, które dostosujesz i wykorzystasz w codziennej pracy z Google Tag Managerem w swojej firmie

Jeśli jesteś zainteresowany naszym szkoleniem, zapoznaj się z terminami i cenami na naszej stronie internetowej: https://dimaq.pl/akademia-dimaq/wprowadzenie-do-google-tag-managera/

Nie czekaj – zapisz się na nasze szkolenie i odkryj jego zalety!