• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Onet Impact Day 2/2025 THE POWER OF DATA

10 września 2025

Jak działać odpowiedzialnie, wykorzystując dane, żeby być efektywnym?

#dane #efektywność #odpowiedzialność

Zapraszamy na jubileuszową, 20. edycję konferencji Onet Impact Day – wydarzenia, które od lat inspiruje marketerów do działania w zgodzie z trendami, technologią i wartościami. Tym razem skupiamy się na tym, jak łączyć efektywność z odpowiedzialnością – w świecie zdominowanym przez dane i sztuczną inteligencję.

 

Dane to nie tylko liczby. To ludzie.

Dane są dziś paliwem marketingu – i fundamentem każdej skutecznej kampanii. Bez nich nie stworzymy strategii, nie poznamy odbiorców, nie ocenimy efektów i nie wyciągniemy wniosków. Ale dane to już nie tylko statystyki i raporty – to realni ludzie, ich potrzeby, wybory i emocje.

W erze hiperpersonalizacji i AI, która potrafi naśladować człowieka, odbiorcy oczekują indywidualnego podejścia, ale jednocześnie coraz bardziej cenią sobie prywatność. To wyzwanie – i szansa – dla marketerów.

 

Marketer = strateg + strażnik danych

Współczesny marketer to nie tylko twórca kampanii, ale też opiekun relacji z klientem – odpowiedzialny za to, jak dane są zbierane, wykorzystywane i chronione.

Podczas konferencji poszukamy odpowiedzi na pytania, które dziś definiują przyszłość marketingu:

  • Jak połączyć skuteczność z etyką w zarządzaniu danymi i technologią?
  • Czy efektywność i odpowiedzialność mogą iść w parze?
  • Jak łączyć dane, AI i kreatywność w zgodzie z przepisami i wartościami marki?
  • Ile naprawdę musimy wiedzieć o odbiorcy, by działać skutecznie i etycznie?
  • Jak nadążyć za technologią, nie tracąc z oczu oczekiwań odbiorców?

Program

Czeka na Ciebie kilkanaście wystąpień, które dotkną kluczowych obszarów współczesnego marketingu: prawa, komunikacji i brandingu, kreatywności, wydajności, projektowania produktu.

Będzie konkretnie i praktycznie – pokażemy realne przykłady biznesowych rozwiązań, zastosowania AI w codziennej pracy oraz podzielimy się doświadczeniami i wnioskami z wdrożeń.

 

Wiele perspektyw. Jeden cel.

Na te pytania spojrzymy z różnych punktów widzenia: wydawcy, prawnika, badacza, kreatywnego, mediaplannera, stratega i lidera biznesu.

W programie znajdzie się 12–15 inspirujących wystąpień, konkretne przykłady rozwiązań, wymiana doświadczeń i solidna dawka lessons learned.

Onet Impact Day 2/2025 THE POWER OF DATA Data: 01-10-2025 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Jak działać odpowiedzialnie, wykorzystując dane, żeby być efektywnym?

#dane #efektywność #odpowiedzialność

Zapraszamy na jubileuszową, 20. edycję konferencji Onet Impact Day – wydarzenia, które od lat inspiruje marketerów do działania w zgodzie z trendami, technologią i wartościami. Tym razem skupiamy się na tym, jak łączyć efektywność z odpowiedzialnością – w świecie zdominowanym przez dane i sztuczną inteligencję.

 

Dane to nie tylko liczby. To ludzie.

Dane są dziś paliwem marketingu – i fundamentem każdej skutecznej kampanii. Bez nich nie stworzymy strategii, nie poznamy odbiorców, nie ocenimy efektów i nie wyciągniemy wniosków. Ale dane to już nie tylko statystyki i raporty – to realni ludzie, ich potrzeby, wybory i emocje.

W erze hiperpersonalizacji i AI, która potrafi naśladować człowieka, odbiorcy oczekują indywidualnego podejścia, ale jednocześnie coraz bardziej cenią sobie prywatność. To wyzwanie – i szansa – dla marketerów.

 

Marketer = strateg + strażnik danych

Współczesny marketer to nie tylko twórca kampanii, ale też opiekun relacji z klientem – odpowiedzialny za to, jak dane są zbierane, wykorzystywane i chronione.

Podczas konferencji poszukamy odpowiedzi na pytania, które dziś definiują przyszłość marketingu:

  • Jak połączyć skuteczność z etyką w zarządzaniu danymi i technologią?
  • Czy efektywność i odpowiedzialność mogą iść w parze?
  • Jak łączyć dane, AI i kreatywność w zgodzie z przepisami i wartościami marki?
  • Ile naprawdę musimy wiedzieć o odbiorcy, by działać skutecznie i etycznie?
  • Jak nadążyć za technologią, nie tracąc z oczu oczekiwań odbiorców?

Program

Czeka na Ciebie kilkanaście wystąpień, które dotkną kluczowych obszarów współczesnego marketingu: prawa, komunikacji i brandingu, kreatywności, wydajności, projektowania produktu.

Będzie konkretnie i praktycznie – pokażemy realne przykłady biznesowych rozwiązań, zastosowania AI w codziennej pracy oraz podzielimy się doświadczeniami i wnioskami z wdrożeń.

 

Wiele perspektyw. Jeden cel.

Na te pytania spojrzymy z różnych punktów widzenia: wydawcy, prawnika, badacza, kreatywnego, mediaplannera, stratega i lidera biznesu.

W programie znajdzie się 12–15 inspirujących wystąpień, konkretne przykłady rozwiązań, wymiana doświadczeń i solidna dawka lessons learned.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska