Podczas webinaru dowiesz się:
- Jak łączenie różnych kanałów sprzedaży wpływa na podejście do tworzenia strategii marketingowej;
- Jak poradzić sobie z coraz trudniejszym do przewidywania i analizy procesem podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów;
- Jakie narzędzia efektywnie wspierają rozwój biznesu w przypadku sprzedaży wielokanałowej;
- Czy technologia zdominuje omnicommerce we wszystkich branżach.
Termin: 5 listopada 2024, 10:00 – 11:00
Agenda
Kupujemy online czy offline? Co decyduje o wyborze?
Jak powiązane są ze sobą różne kanały sprzedaży i co wpływa na wybór konsumenta
ROPO, odwrócone ROPO i Messy Middle
Możliwe ścieżki zakupowe klientów i jak je ogarnąć
Jakie rozwiązania pomagają w realizacji strategii omnichannel?
Komunikacja crosschannel, aplikacje, call-to-action i geolokalizacja
Czy atrybucja jest tu możliwa?
Komu przypisać zasługi i czy można to zmierzyć?
Commerce media – dodatkowy czy kluczowy kanał promocji?
Które branże wpisują sie w ten trend, a które potrzebują dedykowanych rozwiązań?
Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt
Webinar Hybrid Academy – Online-To-Offline, czyli jak połączyć kropki w omnicommerce | Data: 05-11-2024 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |