• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol.4

4 kwietnia 2024

Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.

Agenda konferencji podzielona jest na dwie części. Pierwsza z nich skupia się na na influencer marketingu, w której Mateusz Górecki odpowie na pytanie jak zapewnić jakość i efektywność przekazu reklamowego oraz kluczowych elementach i dobrych praktykach we współczesnym influencer marketingu. Drugim prelegentem tego segmentu będzie Dawid Myśliwiec, twórca kanału Naukowy Bełkot, który skupi się na merytoryce twórców internetowych. Podejmie on tezę, czy w dobie AI, gdy produkcja wiarygodnie wyglądających fake newsów jest łatwiejsza niż kiedykolwiek, merytoryka w contencie influencerów jeszcze się broni?

Druga część agendy skupi się na gaming marketingu, który stał się mainstreamem i coraz częściej wykorzystywany jest przez marki, Wojtek Maślanka, przedstawi strategie wejścia w gaming krok po kroku oraz odpowie na pytanie, kiedy lepiej wybrać esport a kiedy gaming. Jan Zarzycki, drugi prelegent tego segmentu skupi się na esporcie i przedstawi jak wygląda ta społeczność, jakie czynniki wpływają na oglądalność transmisji esportowych i co marki zyskują wspierając lokalne transmisje turniejów esportowych.

WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol.4 Data: 10-04-2024 Punkty: 8 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.

Agenda konferencji podzielona jest na dwie części. Pierwsza z nich skupia się na na influencer marketingu, w której Mateusz Górecki odpowie na pytanie jak zapewnić jakość i efektywność przekazu reklamowego oraz kluczowych elementach i dobrych praktykach we współczesnym influencer marketingu. Drugim prelegentem tego segmentu będzie Dawid Myśliwiec, twórca kanału Naukowy Bełkot, który skupi się na merytoryce twórców internetowych. Podejmie on tezę, czy w dobie AI, gdy produkcja wiarygodnie wyglądających fake newsów jest łatwiejsza niż kiedykolwiek, merytoryka w contencie influencerów jeszcze się broni?

Druga część agendy skupi się na gaming marketingu, który stał się mainstreamem i coraz częściej wykorzystywany jest przez marki, Wojtek Maślanka, przedstawi strategie wejścia w gaming krok po kroku oraz odpowie na pytanie, kiedy lepiej wybrać esport a kiedy gaming. Jan Zarzycki, drugi prelegent tego segmentu skupi się na esporcie i przedstawi jak wygląda ta społeczność, jakie czynniki wpływają na oglądalność transmisji esportowych i co marki zyskują wspierając lokalne transmisje turniejów esportowych.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska