Podsumowanie, inspirowanie i planowanie komunikacji na 2024 r.
Na co warto postawić komunikacyjnie w 2024 roku?
Chat GPT podpowiada, że postawiłby pewnie na treści dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów, interaktywne formy komunikacji, sztuczną inteligencję (czyli samego siebie:)) oraz wideo marketing. Wykorzystałby quizy, gry czy aplikacje, angażując odbiorców w interaktywne doświadczenia. Swoje algorytmy najpewniej zaprzągłby do analizy danych, automatyzacji procesów marketingowych oraz personalizacji komunikacji, a wideo marketing do budowania zaangażowania.
Sprawdź, co na to odpowiada nasz strateg, Rafał, i jak się do tego odnoszą szefowie kluczowych projektów biznesowych z różnych obszarów naszej firmy. Przyjdź po inspiracje i rozpocznij planowanie komunikacji wraz z pierwszym wydarzeniem naszego programu edukacyjnego Onet Impact Academy.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 4 pkt
(sama rejestracja nie jest potwierdzeniem udziału)
The Best of 2023. The Best for 2024 | Data: 30-01-2024 | Punkty: 4 | Przejdź do wydarzenia | |