Czy wiesz, że programmatic jest jednym z najważniejszych trendów w digital marketingu? Według raportu IAB Europe, największymi wygranymi roku 2020 okazały się mobile marketing oraz programmatic. Obydwa te segmenty wzrosły o ponad 20%. Z szacunków IAB Polska wynika, że ten pierwszy pozyskał już ponad 1,7 mld zł, zaś wartość tego drugiego w minionym roku przekroczyła 1 mld zł. Segmenty te są wciąż kluczowe dla rozwoju komunikacji cyfrowej i będą kluczowe również w kolejnych latach.

Jeśli chcesz nauczyć się, jak skutecznie planować, realizować i optymalizować kampanie programmatic, to mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Akademia DIMAQ organizuje szkolenie z programmatic, które odbędzie się jeszcze w tym roku – 29 listopada. Teraz możesz skorzystać z oferty BLACK FRIDAY i zdobyć szkolenie z 20% rabatem.

Kampanie w modelu programmatic to kampanie przeprowadzane w internecie za pośrednictwem zaawansowanych platform zakupowych. Proces jest w pełni zautomatyzowany i umożliwia precyzyjne dotarcie do konkretnych grup celowych ze spersonalizowanym komunikatem.

Na szkoleniu dowiesz się m.in.:

  • czym jest programmatic i jakie są jego zalety
  • jakie są rodzaje i formaty reklam programmatic
  • jak działa rynek programmatic i jakie są jego podmioty
  • jak wybrać odpowiednią platformę i narzędzia do kampanii programmatic
  • jak ustalić strategię, cele i KPI kampanii programmatic
  • jak monitorować i analizować wyniki kampanii programmatic
  • jak optymalizować i testować kampanie programmatic
  • jakie są najlepsze praktyki i case study z programmatic

Jeśli jesteś osobą, która ma podstawową lub średnią wiedzę z digital marketingu i chcesz pogłębić swoje umiejętności z zaplanowania i realizacji kampanii programatycznych to jest to oferta dla ciebie. Szkolenie może być również dobrym przygotowaniem do egzaminu DIMAQ.

Nie przegap tej wyjątkowej promocji. Do zobaczenia na szkoleniu!