Zapraszamy na październikową edycję wirtualnego spotkania DIMAQ Voice dla entuzjastów digital marketingu! W agendzie aż 3 wystąpienia – z obszaru programmatic, efektywnego targetowania i wykorzystania feminatywów w komunikacji marketingowej. 

 

Wystąpią: Grzegorz Marczak z Hybrid,  Mateusz Gołębiowski z agencji Pryzmat Media, oraz Magdalena Wójcik z agencji strategiczno-kreatywnej Kava.

 

    Prelekcja I, godz. 15:05:

    Nowe technologie w kampaniach programmatic. Machine learning w targetowaniu kontekstowym, obecne możliwości oraz przyszłość kampanii digitalowych.

    Grzegorz Marczak, Sales Director CE, Hybrid

    Wykorzystania targetowania kontekstowego w kampaniach e-commerce – detekcja na żywo i feed produktowy. Warsztaty interaktywne z technologią.

    Czego dowiesz się z tej prelekcji:

    • Technologia computer vision – na czym polega wysokiej klasy targetowania kontekstowego w zastępstwie plików cookie.
    • Warsztaty interaktywne z technologią – sprawdzimy jakie elementy rozpozna algorytm na Waszych zdjęciach bądź materiałach video.
    • Brand Safety – wyzwania i możliwości.
    • Nowe zastosowania i przyszłość wykorzystania targetowania kontekstowego w kampaniach e-commerce – detekcja na żywo i feed produktowy. Na koniec kilka case studies!

    Prelekcja II, godz. 15:35

    Trafność jako podstawa taniej reklamy.

    Mateusz Gołębiowski, Założyciel i CEO, Pryzmat Media

    Trafność rozumiana jako jakość zasobów wykorzystywanych w reklamie, ma ogromny wpływ na jej efektywność i koszt. Na przykładzie Facebook Ads, Google Ads oraz Allegro Ads Mateusz przedstawi w jaki sposób sprzedawać więcej płacąc mniej.

    Czego dowiesz się z tej prelekcji:

    • Systemy reklamowe – charakterystyka systemów wraz z przykładami.
    • Lejek sprzedażowy – skrótowe omówienie etapów, przez które reklamodawca musi przeprowadzić klienta przed zakupem.
    • Koszt i konwersja – elementy, które wpływają na cenę kliknięcia i współczynnik konwersji w omawianych systemach.
    • Trafność to podstawa – wspólny czynnik jako generalna zasada pozwalająca zwiększać efektywność reklam.

    Prelekcja III, godz. 16:05

    Nie takie straszne jak je malują, a bardzo potrzebne. Feminatywy w komunikacji marketingowej.

    Magdalena Wójcik, Content designerka, Kava

    Feminatywy, czyli żeńskie formy wyrazów, cały czas budzą spore kontrowersje. Większość marek wciąż unika ich jak ognia w swojej komunikacji – wykluczając tym samym sporą część swojej grupy odbiorczej. W swojej prezentacji przedstawię wyniki najnowszych badań na temat feminatywów i zaprezentuję przykłady ich zastosowania w komunikacji wybranych marek.

    Czego dowiesz się z tej prelekcji:

    • Czym są feminatywy.
    • Za i przeciw – argumenty przytaczane przez przeciwników używania feminatywów i kontrargumenty wynikające z zasad polszczyzny i historii.
    • Badania – analiza badań przeprowadzonych przez portal pracuj.pl i bank BNP Paribas dotyczących użycia feminatywów.
    • Przykłady komunikacji marketingowej marek, które stosują feminatywy.
    • Komunikacja neutralna płciowo – praktyczne wskazówki, jak pisać teksty neutralne płciowo, które nie wykluczają odbiorczyń.

    .Akredytacja DIMAQ

     

    Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie wydarzenia >

     

     

    Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice!

    Otrzymuj powiadomienia o kolejnych edycjach! Dołącz do naszych nowych wydarzeń na Facebooku > i Linked In >

     

    PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

    PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI:  Nowy Marketing, Portal Medialny, Marketing przy Kawie, Medialna Perspektywa,, sprawny.marketing, Brief.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Siła Nauki