Influencer marketing

TERAZ W FORMIE ONLINE!

SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-95%. Sprawdź warunki >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 10

Cena: od 1800 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak opracować brief kampanii marketingowej bazującej na influencerach
  • Jak angażując influencerów do współpracy z marką kształtować zasady współpracy zapewniające autentyczność, powtarzalność, otwartość i elastyczność, przyzwyczajenie.
  • Jak określić kryteria doboru influencera zgodnie z celami kampanii.
  • Jakich wytycznych i regulacji prawnych należy przestrzegać.
  • Jak definiować wskaźniki efektywności kampanii oraz monitorować ich realizację,
  • Jak monitorować sposób pracy influencera oraz publikowane treści, w szczególności w zakresie przestrzegania norm prawnych i etycznych.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób, które chcą rozpocząć współpracę z influencerami
  • dla marketerów i pracowników agencji, chcących wykorzystać potencjał twórców kampaniach marketingowych
  • dla osób, które chcą zrozumieć jak dobierać twórców internetowych

Metody pracy

  • teoria oparta o dane, metaanalizy i najlepsze praktyki
  • adaptacja teorii do realnych kejsów rynkowych
  • analizy studiów przypadków
  • ćwiczenia praktyczne (odpowiedź na brief)
  • dyskusja

Program szkolenia

1. Konsumpcja mediów w Polsce i fenomen influencerów

  • dane i badania o influencerach
  • ekonomia twórców

2. Dobór influencerów do współpracy

  • definicja i “składowe” influencera
  • dobór wizerunku influencera do celu, marki i grupy docelowej
  • zasięg w influencer marketingu
  • content – rodzaje i formaty treści tworzonych przez influencerów

3. Najważniejsze narzędzia, prawo i dokumenty

  • research – gdzie i jak szukać influencerów

  • weryfikacja – jak weryfikować dane i statystyki

  • brief influencerski

  • umowa z influencerem

  • polityki dos&dont’s – podstawy długłoterminowych współparc i dużych realizacji

  • influencer marketing a prawo

  • zbiór KPI: co i w jaki sposób mierzyć

  • proces współpracy z influencerem krok po kroku 

4. Ewolucja influencer marketingu

  • metaverse marketing, influencer mix, kanał i subformat, zasięg organiczny + płatny, 
  • ewolucja influencer marketingu
  • nadchodzące trendy w influencer marketingu

 

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto 

Cena zawiera:

    N

    10 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)

    N

    zaświadczenie ukończenia szkolenia

    N

    case study (najciekawsze przykłady z doświadczenia szkoleniowca)

    N

    materiały w wersji elektronicznej

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Terminy szkoleń

    Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

    Aktualnie brak terminów

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ

    Dołączenie do programu DIMAQ Employer to dla Sanofi naturalny krok na ścieżce budowania digital-savvy organisation. To jasny sygnał zarówno dla rynku, jak i dla kolegów wewnątrz organizacji, że rozwój kompetencji digitalowych jest dla nas niezmiernie ważny, niezależnie od charakteru zespołu czy roli, którą dana osoba pełni. Budowanie powszechnej wiedzy o digital marketingu, a także o tym, jaką rolę pełni digital na ścieżce konsumenta, wpływa nie tylko na wyższą jakość samych kampanii internetowych, ale zmienia całą kulturę organizacji.

     

    Anna Charytoniuk,
    Digital Lead, Sanofi
    Mystery Person

    Profesjonalny marketing jest zawsze ogromną szansą rozwoju przedsiębiorstwa. Salon Świtoń-Paczkowski jest wyznacznikiem wysokiej jakości usług, a w czasach, kiedy sprzedaż przenosi się do Internetu, wykwalifikowana kadra marketingowców jest niejako „must have” w naszej firmie.
    Potwierdzeniem nowoczesnego podejścia firmy do działań marketingowych jest certyfikacja DIMAQ pracowników oraz oznaczenie salonu jako DIMAQ Emplyer.

    Judyta Foksa,
    Kierownik Działu Marketingu, Świtoń-Paczkowski Sp. z o.o.

    Kurs Akademia DIMAQ, jak i późniejszy etap przygotowań do egzaminu pozwolił mi na uzyskanie wiedzy, którą mogę wykorzystywać w praktyce na co dzień pracując z potencjalnymi partnerami czy dzieląc się wiedzą z członkami zespołu. Certyfikat otworzył  dla mnie nowe możliwości rozwoju zawodowego w ramach organizacji, w której działam.

    Dominik Zuber
    Menedżer działu sprzedaży i rozwoju
    EACTIVE

    DIMAQ daje obraz digitalu z perspektywy interdyscyplinarnej. Pozwala to finalnie zrozumieć potrzeby, możliwości oraz język każdego obszaru marketingu online, przekładając się na wzrost efektywności komunikacji między specjalistami z różnych dziedzin.

    Jacek Szostak
    Certyfikowany trener DIMAQ

    Dla mnie certyfikat był swego rodzaju laurką za pracę, którą włożyłem w ciągu roku odkąd po raz pierwszy zacząłem czytać materiały związane z “digitalem”. Posiadanie certyfikatu otworzyło przede mną dalsze możliwości rozwijania swojej wiedzy w zakresie marketingu. DIMAQ dla mnie otwiera drogi, które do tej pory były zamknięte, a dzięki systemowi recertyfikacji jestem na bieżąco z kluczowymi wydarzeniami z branży, z których mogę czerpać aktualną wiedzę.

    Marcin Pytlik
    Digital Marketing Advisor w agencji EACTIVE

    Uzyskanie certyfikatu DIMAQ to ważny dowód wiarygodności każdej agencji komunikacji, potwierdza niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego. W ostatnich latach mocno poszerzyliśmy ofertę Focus Nation o digital marketing, social media, influencer marketing i działania performance.
    Certyfikat DIMAQ daje gwarancję naszym klientom, że posiadamy silne i potwierdzone kompetencje w 12 obszarach e-marketingu. Dla nas to certyfikat jakości, a jakość obsługi i realizacji strategii dla naszych klientów była dla nas kluczowa przez całe 20 lat obecności na rynku reklamowym.

    Michał Korczak, dyrektor zarządzający Focus Nation

    W Mindshare certyfikacja DIMAQ ma dla nas ogromne znaczenie. Aktualnie w naszym zespole blisko 60 specjalistów posiada potwierdzenie kompetencji, mamy także dwóch trenerów, którzy aktywnie szkolą nowych ekspertów. Certyfikaty DIMAQ pomagają nam także przy rekrutacji – są one jedną z kluczowych metod weryfikacji podstawowej wiedzy marketingowej u kandydatów. Natomiast status DIMAQ Employer, który świadczy o otwartości naszej firmy na inwestowanie w rozwój umiejętności i wiedzy członków zespołu, daje nam przewagę w walce o najlepsze talenty. Jako Pracodawca DIMAQ dajemy jasny sygnał – w naszej agencji tworzymy profesjonalne środowisko pracy.

    Agnieszka Parfienowicz
    Partner, DIGITAL, Mindshare Polska

    Branża digitalowa rządzi się swoimi prawami. Jedno jest z nich najważniejsze – wszystko się zmienia. Nieustannie pojawiają się nowe narzędzia, nowe metody badań, ba, nawet zupełnie nowe przestrzenie do eksplorowania możliwości marketingu online. Dziś furorę robi wideo, jutro może Internet Of Things. Dlatego trzeba być na bieżąco. Czytać, przeglądać i analizować co w internecie piszczy. A potem weryfikować swoją wiedzę. Certyfikat DIMAQ to świetny sposób na zrealizowanie tego ostatniego i sprawdzenie aktualnego stanu swojej wiedzy. Polecam go wszystkim, którzy lubią podejmować wyzwania i, mimo lat w branży, nadal są głodni wrażeń i rozwoju swoich umiejętności. Uwaga! Pytania do egzaminu układali praktycy, dlatego same szybkie przypomnienie sobie listy terminów branżowych może nie wystarczyć. Ale za to potem, gdy wynik okazuje się być pozytywny… satysfakcja gwarantowana!

    Sławomir Skowerski
    Head of Copywriting w GoldenSubmarine

    Certyfikat DIMAQ jest dla naszej firmy jednoznacznym potwierdzeniem umiejętności i kompetencji osoby, która go posiada. Doskonale buduje rozpoznawalność naszych specjalistów jako certyfikowanych profesjonalistów w świecie digitalu. A także stanowi jednoznaczny dowód na znajomość podstaw wszystkich zagadnień z branży marketingu interaktywnego. Ciągły zawodowy rozwój naszej załogi jest szansą na umocnienie naszej biznesowej pozycji i tym samym zwiększenie konkurencyjności wśród agencji. Dlatego w GoldenSubmarine włączyliśmy certyfikat DIMAQ do ścieżki rozwoju naszych pracowników. Dzięki temu stał się on elementem motywującym do pogłębiania i usystematyzowania posiadanej wiedzy oraz narzędziem oceniającym posiadane przez nich kwalifikacje. Nie do przecenienia jest też fakt, że DIMAQ będzie rozpoznawalny również poza granicami naszego kraju.

    Grzegorz Krzemień
    Prezes GoldenSubmarine

    O ile jestem z reguły sceptyczny w kontekście szkoleń i konferencji branżowych, bo byłem na zbyt wielu przepłaconych i dramatycznie słabych (pod kątem merytorycznym) wydarzeniach tego rodzaju, podczas których próbowałem pozbawić się życia tą czy inną brandowaną smyczką z giftpacka, żeby już nie słyszeć kolejny raz, że „content is king” i innych komunałów tego kalibru, tak w przypadku DIMAQ Professional – egzamin w pakiecie ze szkoleniem – jest zdecydowanie dobrym wyborem w tej cenie i fajnie systematyzuje wiedzę. Polecam.

    Łukasz Chomyn
    Strategy Director, Grandes Kochonos

    Kamil Bolek

    Trener

    Ekspert w zakresie wykorzystania YouTube i influencerów w komunikacji marki. Psycholog i PR-owiec przekładający swoją wiedzę na działania w marketingu od 2012 roku. Zafascynowany zmianami w konsumpcji mediów, naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji. Wielokrotnie nagradzany prelegent wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, szkoleniowiec i wykładowca kilku uczelni (w tym studiów MBA), juror, arbiter KER. Co roku występuje na kilkudziesięciu konferencjach, prowadzi zajęcia na kilku uczelniach, przeprowadza szkolenia i warsztaty w agencjach, domach mediowych i działach marketingu największych marek w Polsce.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych