Growth Summer Days to wydarzenia dedykowane osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań – w tej edycji, z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence. Ostatni darmowy webinar z tej serii odbędzie się 25 sierpnia.
Najbliższe spotkanie zakończy wakacyjny cykl upskillingowy, skupiony wokół obszarów web analityki i UX designu.
Na ostatnim spotkaniu wystąpi Paweł Dunia – UX Director w Efigence – który odpowie na pytanie: Dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem?
Podczas webinaru 25 sierpnia:
• Poznasz najnowsze podejścia do organizacji procesu UX i dowiesz się, jak go optymalnie wpisać w szerszą roadmapę działań digital marketingowych i produktowych.
• Dowiesz się, co zyskują marki decydujące się na cykliczne ulepszanie swoich landing page’y, portali czy aplikacji pod kątem UX.
• Zyskasz wiedzę dot. tego, jakie obszary Twoich produktów cyfrowych warto systematycznie audytować, badać i ulepszać.
• Dowiesz się, jak inwestycja w design system obniża koszty kolejnych prac UX i developmentu.
Zapisz się na Growth Summer Days: https://artegence.com/growth-summer-days/
Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt.
Growth Summer Days | Data: 25-08-2022 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |