Zapraszamy na 14. edycję naszej kultowej konferencji dla marketów Impact Day. Tym razem tematem wiodącym jest #resilence2.0, jako miks odporności i adaptacji na czasy pełne zaskoczeń i niepewności. Żyjemy w wymagających czasach. Czasach zaskakujących zmian, nieprzewidywalnych – dla większości osób – zdarzeń zewnętrznych. Doświadczenia z covid-19 czy tematy wojenne już jakoś nas zmieniły, ukształtowały, często wzmocniły. Teraz na horyzoncie od dawna niewidziany kryzys gospodarczy.
Jak nigdy wcześniej, wszyscy potrzebujemy rozwoju umiejętności lub procesów adaptacji, budowania lub wzmacniania swojej odporności na rok 2023. Potrzebujemy resilience 2.0. Tego samego potrzebują marki i marketerzy.
W ramach Impact Day, konferencji o trendach w cyfrowym świecie i zjawiskach ważnych dla polskich marketerów, chcemy poruszyć wątek wspomnianych strategii adaptacyjnych marek. Chcemy bliżej przyjrzeć się kryzysowemu konsumentowi. Wreszcie chcemy znaleźć recepty lub life hacks na obecną
rzeczywistość.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.
Przy zgłaszaniu punktów dołącz potwierdzenie udziału.
Impact Day #resielience2.0 | Data: 13-09-2022 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |