Podczas wydarzenia wysłuchamy dwóch prelekcji, a ich tematami będą: content w digital PR oraz brand suitability. Wystąpią: Joanna Berlińska, Founder, Head of Growth, Lightscape, szefowa Grupy Roboczej Public Relations przy IAB Polska oraz Szymon Szmigiel, Managing Director, Channel Factory. DIMAQ Voice Online odbędzie się 29 marca, w godzinach 15.00 – 16.20, na platformie LiveWebinar. Rejestracja w toku!

Prelekcja I: Dlaczego Twój content nie dociera do odbiorców? 4 główne błędy popełniane przy tworzeniu treści w digital public relations.

Joanna Berlińska

Wraz z nasilającą się  niechęcią użytkowników do reklam i rosnącą liczbą adblocków, marki coraz odważniej sięgają po działania digital PR i content organiczny. Niestety nie zawsze poniesione nakłady przynoszą zakładane efekty. Nawet jeśli uda się zaistnieć z contentem w TOP10, nie oznacza to, że treści zainteresują użytkowników i doprowadzą do interakcji z marką. W czym więc tkwi problem? Jak sprawić, aby treści zostały zauważone i pracowały na rzecz Twojego brandu?

Z tej prezentacji dowiesz się:

– Jakie są najczęstsze błędy popełniane przy tworzeniu treści w digital public relations?

– Jak budować treści marki, aby zostały zauważone i dotarły do odbiorców?

Prowadząca: Joanna Berlińska, Founder, Head of Growth, Lightscape; szefowa Grupy Roboczej Public Relations przy IAB Polska.
Założycielka i współwłaścicielka agencji marketingowej Lightscape, specjalizującej się w działaniach digital PR. Szefowa Grupy Roboczej Public Relations w IAB Polska. Trenerka wystąpień medialnych. Ekspertka w dziedzinie wizerunku. Wspólnie z zespołem rozwija platformę Visibly i projekt B+R skupiony na działaniach Digital PR z wykorzystaniem mechanizmów SEO. Z branżą PR związana od 2004 r. Autorka licznych artykułów z obszaru public relations i marketingu. Specjalizuje się w komunikacji marek technologicznych i finansowych. Do grona marek, z którymi współpracowała, należą m.in. Intrum, ABB, CEDC, Grupa Inelo, Librus, Linux, Aviva, Expander, Łódź Design Festival, GFT, Manufaktura. Ukończyła Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, Marketing oraz studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim.

Szymon Szmigiel

Prelekcja II Brand Suitability to nowe Brand Safety. I dlaczego ma znaczenie.

Według przewodnika „Brand Safety & Suitability” opublikowanego przez IAB Europe, 82% marketerów uważa, że emisja reklamy przy nieodpowiednich treściach wpływa znacząco na reputację marki. Źle dopasowane treść mają wpływ na intencje zakupowe, zmniejszają wpływ innych reklam marki, a także znacząco wpływają na zaufanie do niej. Dopasowanie i adekwatność treści (brand suitability) to spektrum, które może się różnić w zależności od miejsca, marki i kampanii. Większość marek emituje się w środowisku brand safety, ale praktycznie żadna nie jest zainteresowana właściwym dopasowaniem treści…

Prowadzący: Szymon Szmigiel, Managing Director, Channel Factory
Doświadczenia gromadził w Wirtualnej Polsce jako szef działu sprzedaży, w sieci Evolution Media Net jako dyrektor działu sprzedaży bezpośredniej oraz w NetSprint Group kierując działem agencyjnym. Pracował również w CDA SA, gdzie odpowiadał za rozwój biura reklamy i działania sprzedażowe w obszarze aVOD. Obecnie pełni funkcję Managing Directora na Polskę w Channel Factory, globalnej, technologicznej platformie danych, która prowadząc działania reklamowe na platformach video maksymalizuje zarówno efektywność, jak i dopasowanie kontekstowe. W latach 2008-2011 był członkiem zarządu IAB Polska.

Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, zajrzyj na stronę o dowiesz się, jak wystąpić na naszych spotkaniach:

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki

PARTNER TECHNOLOGICZNY: LiveWebinar