Zapraszamy na 13. edycję naszej kultowej konferencji dla marketów Impact Day.
Tym razem tematem wiodącym jest kontekst i reklama kontekstowa w przededniu świata postcookie.
Kiedy: 16 i 17 marca 2022, w godzinach 14:00 – 17:30, online, live.
Wydaje się, że jednym z ważniejszych remediów na koniec podejścia „behawioralnego” jest #context i reklama kontekstowa, czyli „powrót do przeszłości” – podejścia z początków reklamy telewizyjnej czy prasowej.
Konferencja Impact Day #context jest przeznaczana dla marketerów, więc koncentrujemy się na marketingu i na inspiracji w prowadzeniu biznesu. Podchodzimy do tematu z kilku perspektyw: z punktu widzenia wydawcy, domu mediowego, firm – reklamodawców, z perspektywy rynkowej, badawczej.
Wystąpią z pełnymi soczystych, treści prelekcji przedstawicieli m.in. IAB Europe, PWC, Leo Burnett, Publicis, OMD, agencji badawczej IQS, Axel Springer AG.
Udział jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 16 pkt, Prelegent – 30 pkt.
Impact Day #context | Data: 16-03-2022 | Punkty: 16, 30 | Przejdź do wydarzenia | |