Już 22 lutego odbędzie się kolejna edycja spotkań w digitalu! Zabookujcie sobie czas między  15:00 a 16:30 na wysłuchanie dwóch prelekcji. Bieżące wiadomości na temat 3rd party cookies przybliży nam Marta Kusowska z Full Stack Experts, a Paulina Pięta, specjalistka od strategii marketingowej i autorka bloga Eventualnie zaprezentuje własne case study o tworzeniu społeczności na Facebooku. Nie przegapcie, rejestracja już otwarta!

Prelekcja I, godz. 15:00: Era Post (3rd party) Cookies,czy można zjeść ciastko i mieć ciastko?

 

Marta Kusowska,
Senior Google Marketing Platform Consultant, Bluerank & Full Stack Experts

Rynek reklamowy stanowczo podąża w kierunku większego poszanowania prywatności użytkownika, dlatego w ciągu najbliższych kilku lat ciasteczka 3rd party będą musiały zniknąć. Sytuacja nabrała tempa odkąd Google podał datę zaprzestania używania plików cookie pochodzących od firm trzecich przez przeglądarkę Chrome. 

Z tej prezentacji dowiesz się:

  • Z czym wiąże się zmiana polityki prywatności i koniec 3rd party cookies? 
  • Czy koniec plików 3rd party oznacza koniec śledzenia? 
  • Mechanizm działania Google ConsentMode?
  • Co powinien zawierać banner polityki prywatności?
  • Na co już teraz należy zwrócić uwagę?

Prowadząca:

Marta Kusowska – z wykształcenia analityk, absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego. Od 13 lat związana z szeroko pojętą branżą internetową. Entuzjastka kampanii płatnych. Certyfikowana specjalistka DIMAQ, Google Ads, Google Marketing Platform oraz AdForm. Doświadczenie zdobywała prowadząc projekty dla znanych polskich oraz europejskich marek tj. Mitsubishi, SKANSKA czy TOUS. Od 6 lat z powodzeniem realizuje, wielokrotnie nagradzane kampanie płatne dla Rainbow Tours S.A.
Prywatnie miłośniczka podróżowania, kotów oraz żeglarstwa.

Prelekcja II, godz. 15:40: Jak zbudować społeczność wykorzystując grupę na Facebooku – case study.

Podczas prelekcji poznasz sposoby na budowanie społeczności poprzez grupy na Facebooku. Zobaczysz case study i pomysły na budujące zaangażowanie społeczności.

 

Paulina Pięta,
Eventualnie blog, Spotkania NetworKINGus.

Prowadząca:
Paulina Pięta – od 2010 r. zajmuje się marketingiem internetowym łącząc teorię i praktykę. Dumna posiadaczka Dimaq Professional. Pomysłodawczyni  bloga Eventualnie.com oraz spotkań networkingowych NetworKINGus. Współautorka książki „Biznes – historie prawdziwe” oraz e-booka „201 narzędzi internetowych”.
Ponadto doradza NGO’som jako Mobilny Doradca Sektora 3.0. Ma hopla na punkcie budowania społeczności, planowania i efektywności pracy w marketingu, dlatego pomaga firmom w budowaniu skutecznych strategii. Doświadczenie zdobywała zarówno po stronie agencji, klienta oraz jako przedsiębiorca. Prywatnie uwielbia podróże, ramen i F1.


Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie wydarzenia >>

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku >>

Zostań prelegentem DIMAQ Voice Online

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie na TEJ STRONIE >>

UWAGA. Nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.


PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PARTNER TECHNOLOGICZNY: LiveWebinar

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki