Podczas corocznej już konferencji o szansach i barierach w programatycznym modelu reklamy opowiedzą eksperci z Grupy Programmatic przy IAB Polska, dzieląc się swoją specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem.
- Dowiesz się: Jak najlepiej i najbezpieczniej wykorzystać programmatic w Twojej organizacji i jak przygotować się na zmiany technologiczne i prawne
- Zobaczysz: Różnorodne case study z realizacji programatycznych kampanii
- Poznasz: Rozwiązania umożliwiające precyzyjne targetowanie kampanii bez wykorzystania 3rd party cookies
- Nauczysz się: Dzięki dodaniu do agendy wystąpień o charakterze warsztatowym, uczestnicy będą mogli poznać od kuchni przykładowe narzędzia technologiczne wykorzystywane w ekosystemie
Posiadacze aktualnych certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu z ze zniżką 50 zł netto.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.
IAB HowTo: Jak wykorzystać szanse i pokonać bariery w Programmatic | Data: 02-03-2022 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |