Google Analytics 4 – poziom zaawansowany
Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem narzędzia Google
SZKOLENIE W FORMIE ONLINE
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 10
Cena: od 1800 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- jakie są najpopularniejsze błędy podczas konfiguracji usług Google Analytics 4, które prowadzą do utraty jakości zbieranych danych
- w jaki sposób korzystać z modułu “Eksploracja” i budować złożone raporty pozwalające na dokładne poznanie zachowań użytkownika
- jak działa Measurement Protocol w GA4 i w jaki sposób śledzić dane i działania użytkowników, które dzieją się off-line
- w jaki sposób korzystać z surowych danych dostępnych w ramach integracji Google Analytics i BigQuery
- jak projektować dashboardy i raporty w Looker Studio z wykorzystaniem GA4 oraz BigQuery jako źródeł danych
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla użytkowników Google Analytics 4, którzy posiadają już doświadczenie z podstawowymi funkcjami narzędzia i chcą zgłębić zaawansowane aspekty działania nowej wersji najpopularniejszego narzędzia analitycznego na świecie
- dla osób, które na co dzień konfigurują, wdrażają i analizują dane za pomocą Google Analytics 4, ale czują, że nie wykorzystują w pełni możliwości narzędzia
- dla osób, które są zainteresowane w jaki sposób zaawansowane funkcje Google Analytics 4 mogą pozwolić na integrację danych o ruchu na stronie internetowej z innymi danymi wewnątrz firmy
Program
- Audyt konta Google Analytics 4 i poprawa jakości danych
- checklista kontrolna konta Google Analytics 4
- dobre praktyki związane z pracą w Google Analytics 4
- wdrożenie CMP (Consent Management Platform) i Consent Mode w Google Analytics 4
- Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 via Google Tag Manager
- śledzenie e-commerce z wykorzystaniem dataLayer
- śledzenie B2B z wykorzystaniem dataLayer
- funkcje związane z identyfikacją użytkowników (User-ID)
- import danych o kosztach kampanii
- modyfikacja zdarzeń w interfejsie GA 4
- konfiguracja konta a współpraca z developerem
- Eksploracja danych z wykorzystaniem Google Analytics 4
- zaawansowane przykłady tworzenia eksploracji danych
- kohorty, lejki (funnels) i ścieżki (paths)
- samodzielna praca z interfejsem eksploracji w oparciu o przygotowane ćwiczenia i zagadnienia
- Integracje dostępne w Google Analytics 4
- omówienie najważniejszych integracji dostępnych dla usług w GA 4
- wprowadzenie do BigQuery
- integracja z Looker Studio
- Google Analytics 4 API i Measurement Protocol
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji oraz źródła do dalszej pracy samodzielnej.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto
Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >
Cena zawiera:
10 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
zaświadczenie o odbyciu szkolenia
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.
Terminy szkoleń
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
Trener
Mateusz Muryjas
Praktyk strategii i narzędzi analitycznych. Szkoleniowiec i prelegent na licznych konferencjach branżowych. Szkoli w obszarach związanych z analityką – ponad 500 godzin szkoleniowych.
Specjalizuje się w wizualizacji danych, analityce internetowej i inżynierii danych. Pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową i optymalizacją konwersji na każdym etapie – od konfiguracji, przez analizę, wnioskowanie po wizualizację i usprawnienie raportowania.
Obszary specjalizacji:
♦ wizualizacja danych – Google Data Studio
♦ ilościowa i jakościowa analiza danych – Google Analytics, Hotjar
♦ konfiguracja analityki i zarządzanie kodami śledzenia – Google Tag Manager, JavaScript, API
♦ rozwiązania server-side (Measurement Protocol, Facebook Server-Side API)
♦ analiza i przetwarzanie zbirów danych (najczęściej Python: pandas, numpy i inne)
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych