Google Analytics 4 – poziom podstawowy
Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem narzędzia Google
SZKOLENIE W FORMIE ONLINE
Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 10
Cena: od 1800 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- jak przygotować Measurement Plan
- w jaki sposób poprawnie wdrożyć Google Analytics 4 na stronie internetowej za pomocą Google Tag Managera
- poznasz od podstaw nową wersję najpopularniejszego narzędzia do analityki internetowej – Google Analytics 4
- jak działa Google Analytics 4 i jakie są najważniejsze różnice pomiędzy wersją Universal Analytics a GA4 4
- w jaki sposób sprawnie i skutecznie poruszać się po interfejsie narzędzia oraz jak dzielić, segmentować i porównywać dane dotyczące różnych grup użytkowników odwiedzających stronę
- w jaki sposób korzystać z interfejsu GA4, aby dostosować go do swoich potrzeb
- jak odtworzyć niektóre z popularnych raportów Universal Analytics w interfejsie GA4
- nauczysz się, jak korzystać z modułu eksploracji danych
- jak weryfikować działania firm zewnętrznych oraz jak poprawnie ułożyć współpracę na linii klient–agencja
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla użytkowników Google Universal Analytics (GA3), którzy nie pracowali dotychczas z Google Analytics 4
- dla pracowników agencji i podmiotów zajmujących się marketingiem on-line, którzy na co dzień zajmują się działaniami innymi niż SEM i analityka internetowa
- dla osób na stanowiskach juniorskich, zaczynających swoją przygodę z analityką internetową, płatnymi działaniami reklamowymi w internecie (Google Ads, Facebook Ads) oraz dla osób rozpoczynających swoją przygodę z digital marketingiem
- dla przedsiębiorców prowadzących działania na własną rękę, którzy chcą poszerzyć wachlarz kompetencji o analitykę internetową
- dla managerów projektów, którzy chcą na własną rękę śledzić najważniejsze wskaźniki i KPI projektowe
- dla specjalistów z innych dziedzin IT
Program
- Wprowadzenie do analityki internetowej
- analityka internetowa i praca z danymi
- konfiguracja, analiza i raportowanie
- Measurement Plan
- migracja z Universal Analytics do Google Analytics 4
- wymiary, metryki, model danych, zdarzenia i parametry
- Konfiguracja konta i usługi Google Analytics 4
- techniczne aspekty działania Google Analytics 4
- w jaki sposób osadzić kod śledzenia na stronie internetowej
- zdarzenia (eventy) i parametry
- konfiguracja usługi, strumienia danych i możliwości integracji z innymi narzędziami Google
- Praca z interfejsem Google Analytics 4
- definicje najważniejszych metryk w Google Analytics 4
- budowa interfejsu i raporty standardowe w Google Analytics 4
- źródła ruchu na stronie internetowej
- analiza zdarzeń, zaangażowania użytkownika na stronie i treści
- przegląd informacji związanych z użytkownikami oraz tworzenie i obserwacja grup odbiorców
- analiza danych e-commerce
- przegląd danych dotyczących atrybucji działań marketingowych
- Eksploracja danych w Google Analytics 4
- wprowadzenie do modułu “Eksploracja”
- najważniejsze techniki eksploracji danych
- tworzenie niestandardowych raportów w Google Analytics 4 i osadzanie ich w interfejsie
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto
Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >
Cena zawiera:
10 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
zaświadczenie o odbyciu szkolenia
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.
Terminy szkoleń
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
Trener
Mateusz Muryjas
Praktyk strategii i narzędzi analitycznych. Szkoleniowiec i prelegent na licznych konferencjach branżowych. Szkoli w obszarach związanych z analityką – ponad 500 godzin szkoleniowych.
Specjalizuje się w wizualizacji danych, analityce internetowej i inżynierii danych. Pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową i optymalizacją konwersji na każdym etapie – od konfiguracji, przez analizę, wnioskowanie po wizualizację i usprawnienie raportowania.
Obszary specjalizacji:
♦ wizualizacja danych – Google Data Studio
♦ ilościowa i jakościowa analiza danych – Google Analytics, Hotjar
♦ konfiguracja analityki i zarządzanie kodami śledzenia – Google Tag Manager, JavaScript, API
♦ rozwiązania server-side (Measurement Protocol, Facebook Server-Side API)
♦ analiza i przetwarzanie zbirów danych (najczęściej Python: pandas, numpy i inne)
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych