Zapraszamy na kolejne bezpłatne, wirtualne spotkanie dla entuzjastów digital marketingu. Marcowa edycja DIMAQ Voice, który emitowany jest na platformie streamingowej, odbędzie się 30.03, w godzinach 15:00 – 16:35.

Podczas najbliższego spotkania DIMAQ VOICE wysłuchamy trzech prelekcji. Wystąpią: Agnieszka Zwolan, Content Marketing Specialist w Rocket Jobs i Just Join IT; Piotr Mrzygłód, Interim Manager, Architekt Marketingu; Maciej Fronczak, Programmatic Media Partner, RTB House.

Prelekcja I, godz. 15:05: „Wykorzystywanie fun contentu w komunikacji marki – case study Rocket Jobs”

Agnieszka Zwolan, Rocket Jobs i Just Join IT

Powszechnie wiadomo, że śmiech to zdrowie. Nawet ten przez łzy nieraz przynosi ukojenie, a wręcz bywa jedyną drogą na błyskotliwe komentowanie szarej codzienności. Jednak… czy żartobliwy styl można wykorzystać do zwiększenia konwersji? A można, jak najbardziej!

Podczas prelekcji dowiesz się:

– jaką rolę gra znajomości branży i grupy odbiorców oraz jak ważne jest, by trafiać z odpowiednim komunikatem,

– memy a marketing – jak zwiększyć konwersje za pomocą fun contentu,

– kto robi to dobrze i dlaczego jest to Rocket Jobs 🙂

Agnieszka Zwolan – adminka rocketowych profili w social mediach, robi memy oraz prowadzi całą komunikację marketingową tego job boardu i wspierającego go serwisu Rocket Space. Przedtem była redaktor prowadzącą i project managerem takich tytułów, jak “Nowa Sprzedaż” czy “Magazyn E-commerce Polska”.

Prelekcja II, godz. 15:35: „Opowiadanie marki w modelu bajki, czyli zapomnij o podróży bohatera Campbella!”

Piotr Mrzygłód, Interim Manager – Architekt Marketingu

Co ma wspólnego bajka z Twoją marką? Wszystko! Jeśli jej nie opowiesz w ciekawy sposób nie zostanie zapamiętana i powtarzana. Różne są modele opowiadania – niektóre z nich są szczególnie przydatne w marketingu. W trakcie prelekcji poznasz konkretne modele opowiadania marki wraz z Case Studies

Piotr Mrzygłód – Doświadczony Interim Manager specjalizujący się w obszarach marketingu strategicznego i sprzedaży. Skupiony na usprawnianiu zastanych procesów, transferze Dobrych Praktyk i optymalizacji kosztów. Efektywny manager z dużym doświadczeniem w zarządzaniu marketingiem i sprzedażą zarówno w międzynarodowych korporacjach jak i w przedsiębiorstwach z obszaru MŚP. Kampanie, którymi zarządzał zdobyły 26 prestiżowych nagród marketingowych w tym 9 międzynarodowych.

Prelekcja III, godz. 16:05: „Programmatic Video – szansa na wzrost w 2021?”

Maciej Fronczak – Programmatic Media Partner w IT/ES & PT RTB House.   

Ostatni rok był pełen niespodzianek i nieoczekiwanych zwrotów akcji, jak zachowa się Programmatic Video w 2021? Czy będzie on dźwignią nowych zmian, które pozwolą na utrzymanie wzrostu rynku Digital w Europie? Na to pytanie postara się odpowiedzieć Maciej Fronczak – Programmatic Media Partner w IT/ES & PT RTB House.   


Podczas prelekcji dowiesz się między innymi:

– Jakie zmiany na rynku programmatic zaszły w 2020 roku;

– jaki był wzrost rynku programmatic;

– jakie są rodzaje reklamy Video;

– jakie są trendy video w 2021 roku, a jaka jest przyszłość reklamy video, czyli co dalej?

Maciej Fronczak swoją przygodę z branżą mediową zaczął w 2012 roku od działalności w środowiskach start-upowych. Doświadczenie w Performance Marketingu zyskiwał w czołowych domach mediowych takich jak ValueMedia, GroupM Connect, Performics (Starcom) czy OMD gdzie  zajmował się realizacją kampanii opartych na modelu Programmatic Buying. Posiada rozległe doświadczenie w prowadzeniu kampanii w systemach DV 360 oraz Adform. Aktualnie Programmatic Media Partner w RTB House, gdzie rozbudowuje Inventory na rynkach Europy Zachodniej.

Posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty za udział w tym wydarzeniu. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.