Konferencja online „Digital Marketing”, 24 lutego 2021 r. Motywem przewodnim aktualnej edycji będzie wykorzystanie sprzyjającej koniunktury dla digitalu, by rozwinąć swój biznes i szukać nowych, angażujących klienta pomysłów. Prelegenci pokażą sprawdzone sposoby działania w marketingu internetowym. Trudny czas pandemii w dużym stopniu przeniósł działania do sieci. Wygrywają Ci, którzy potrafią nieszablonowo promować swoje produkty czy usługi.
Wśród prelegentów:
- Karolina Liberka, strateżka w Garden of Words Group
- Mike Korba, Chief Commercial Officer – Co-founder w User.com
- Kamil Bolek, Dyrektor Marketingu w LTTM
- Martyna Tarnawska, Service Design & Digital Marketing Lead, Socjomania
- Anna Żurek-Lisowska, Digital Marketing Lead, Socjomania
- Łucja Gdala, VP/Director Marketing Cloud w Centraals Europe SA
- Edyta Sierosławska, Head of Social Media w Sigma Bis SA GK Orlen
- Agata Patoła, Social Media Team Leader, K2 Internet
- Krzysztof Nowicki, Współzałożyciel Live.Market
- Katarzyna Czuchaj-Łagód, Współzałożycielka i Dyrektorka Zarządzająca firmy badawczej Mobile Institute
- Paweł Stachula, Digital Marketing Expert, Nationale-Nederlanden Polska
- Anna Ledwoń, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas
Posiadacze aktualnego certyfikatu DIMAQ będą mogli otrzymać zniżkę 15%– napisz na kontakt@dimaq.eu
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
Digital Marketing – 2021 | Data: 24-02-2021 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |