Zapraszamy na konferencję Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu orgzanizowaną przez Puls Biznesu.
Mierzenie efektów działań marketingowych w digitalu stanowi dużą trudność. Kluczem do skutecznych kampanii jest zidentyfikowanie działań, które przynoszą najlepsze efekty biznesowe.
W trakcie wydarzenia chcemy pokazać Państwu jak ocenić co jest skuteczne w Państwa przypadku, a co za tym idzie w co warto inwestować.
Podpowiemy jak uniknąć spekulacji, a bazować na twardych danych.
Pokażemy m.in.:
• jak zrozumieć obecnych i potencjalnych klientów
• nie dać się zwieść wielu miarom sukcesu w kampaniach digitalowych
• jak tworzyć lejki sprzedażowe
• jak planować strategię kontentową
• jak budować komunikację omnichannel
• jak poradzić sobie z ciemną stroną digitalu
Wśród prelegentów:
• Anna Charytoniuk, Digital Manager Resolution
• Anna Elwart, Managing Director Resolution, Trener DIMAQ
• Agnieszka Stelmaszczyk, CEO Feno
• Tomasz Sowa, Media Partner Feno
• Anna Uptas, Category Marketing Manager Unilever
Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w cenie specjalnej z 15 % rabatem, prosimy pisać na kontakt@dimaq.eu
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt
Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu | Data: 19-11-2019 | Punkty: 10, 30 | Przejdź do wydarzenia | |