Śniadanie poDane – Jak zwiększyć sprzedaż dzięki integracji i segmentacji danych?
6 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja Śniadanie poDane, organizowana przez grupę Cloud Technologies dla przedstawicieli branży digital marketingu.
Rynek reklamy digital rośnie dynamicznie. Szacuje się, że już w 2021 r. internet będzie miał 52% udział w globalnym rynku reklamowym. A reklama realizowana w automatycznym modelu zakupu mediów (programmatic) będzie miała 80% udziału w reklamie internetowej. Paliwem dla kampanii digital są dane o internautach oraz technologie niezbędne do ich realizacji.
Podczas spotkania eksperci grupy Cloud Technologies opowiedzą o tym jak i przy pomocy jakich technologii integrować i zarządzać cyfrowymi informacjami, aby zwiększyć efektywność marketingu oraz zmaksymalizować sprzedaż. Opowiedzą również jak w dobie dominacji reklamy opartej na danych, rynek cyfrowy dba o prywatność użytkowników i zgodność z RODO czego dowodem są branżowe inicjatywy m.in. Kodeks dobrych praktyk opracowany przez IAB Polska.
Wstęp bezpłatny.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt
Śniadanie poDane | Data: 06-11-2019 | Punkty: 5 | Przejdź do wydarzenia | |