EGZAMINY

  • weryfikuje praktyczną wiedzę z 12 obszarów e-marketingu oraz umiejętność jej zastosowania (POBIERZ SYLABUS >>)

  • składa się z 80 pytań wielokrotnego wyboru z 12 obszarów digital marketingu

  • trwa 1 godzinę

  • próg zdawalności wynosi 75% (60 pytań)

  • odbywa się w siedzibie IAB Polska w Warszawie przy użyciu specjalnej platformy egzaminacyjnej

  • koszt egzaminu: 500 zł netto (dla studentów 300 zł netto)

  • przygotowanie: samodzielnie, przez udział szkoleniach AKADEMII DIMAQ

Uwaga, po zarejestrowaniu się, proszę wybrać na platformie termin egzaminu.

  • weryfikuje podstawową wiedzę z 12 obszarów e-marketingu (SYLABUS WKRÓTCE)

  • składa się z 80 pytań jednokrotnego wyboru z 12 obszarów digital marketingu

  • trwa 1 godzinę

  • próg zdawalności wynosi 75% (60 pytań)

  • odbywa się w siedzibie IAB Polska w Warszawie przy użyciu specjalnej platformy egzaminacyjnej

  • koszt egzaminu: 500 zł netto (dla studentów 300 zł netto)

  • przygotowanie: samodzielnie, przez udział w akredytowanych studiach lub szkoleniu DIMAQ