EGZAMINY
-
weryfikuje praktyczną wiedzę z 12 obszarów e-marketingu oraz umiejętność jej zastosowania (POBIERZ SYLABUS >>)
-
składa się z 80 pytań wielokrotnego wyboru z 12 obszarów digital marketingu
-
trwa 1 godzinę
-
próg zdawalności wynosi 75% (60 pytań)
-
odbywa się w siedzibie IAB Polska w Warszawie przy użyciu specjalnej platformy egzaminacyjnej
-
koszt egzaminu: 500 zł netto (dla studentów 300 zł netto)
-
przygotowanie: samodzielnie, przez udział szkoleniach AKADEMII DIMAQ
Uwaga, po zarejestrowaniu się, proszę wybrać na platformie termin egzaminu.
-
weryfikuje podstawową wiedzę z 12 obszarów e-marketingu (SYLABUS WKRÓTCE)
-
składa się z 80 pytań jednokrotnego wyboru z 12 obszarów digital marketingu
-
trwa 1 godzinę
-
próg zdawalności wynosi 75% (60 pytań)
-
odbywa się w siedzibie IAB Polska w Warszawie przy użyciu specjalnej platformy egzaminacyjnej
-
koszt egzaminu: 500 zł netto (dla studentów 300 zł netto)
-
przygotowanie: samodzielnie, przez udział w akredytowanych studiach lub szkoleniu DIMAQ
