Bluerank zaprasza na jednodniową konferencję Blueffect.
Wydarzenie poświęcone jest efektywnemu wykorzystaniu danych w codziennej działalności firm. 28 maja uczestnicy spotkają się po raz ósmy w warszawskiej siedzibie Google i zapoznają się z prelekcjami oraz wezmą udział w warsztatach na temat znaczenia marketingu w transformacji cyfrowej organizacji i efektywnego wykorzystania danych w tym procesie.
Wśród występujących na konferencji ekspertów są m.in. Krzysztof Przybysławski, Director, Digital Marketing and Content w Deloitte, Maciej Żyto, E-commerce Director w Douglas czy Juho Wallenius, Group CMO w Mash Group.
Celem Blueffect jest dzielenie się wiedzą, która może być źródłem inspiracji dla marketerów oraz zachętą do poszukiwań nowatorskich i skutecznych rozwiązań w obszarze marketingu i sprzedaży online.
Wstęp bezpłatny.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.
Blueffect 2019 | Data: 28-05-2019 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |