Celem Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego. Zajęcia prowadzone są przez wykładowców SGH, a także przez praktyków wnoszących doświadczenie wiodących firm w zakresie e-marketingu (m.in. Google, Starcom MediaVest, Deloitte Digital CE, Sotrender).
Program Studiów obejmuje łącznie 180 godzin zajęć dydaktycznych w formie wykładów, konwersatoriów i warsztatów. W zakres tematyczny Studiów wchodzą następujące obszary:
- Istota marketingu internetowego
- Strategiczne obszary e-biznesu
- Nowoczesne zarządzanie marketingowe
- Społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego
- Seminarium dyplomowe
Posiadacze aktualnego certyfikatu za udział w studiach otrzymują 80 pkt.
Szkoła Główna Handlowa – Studia podyplomowe: Marketing Internetowy | Data: 08-01-2019 | Punkty: 80 | Przejdź do wydarzenia | |