Już 6 oraz 7 czerwca 2018 roku, zapraszamy na kolejną odsłonę konferencji E-Klient. e-Customer Journey.
Tak jak poprzednio, wraz z najlepszymi ekspertami rynku, zabierzemy Was w podróż po branży e-commerce widzianą oczami konsumenta. Tym razem, prześledzimy całą jego ścieżkę zakupową, gdzie jej prawidłowa interpretacja pozwoli budować strategię poprawy jego obsługi. Mapowanie ścieżki klienta pozwala również na zwiększenie jego satysfakcji oraz wychwycenie potencjalnych problemów.
W programie wydarzenia m.in.:
- Kim jest współczesny e-konsument?
- Ewolucja zachowań konsumenta w internecie
- Strategia doboru kanałów reklamowych
- Nowoczesne narzędzia analityczne
- Automatyzacja procesu sprzedażowego w e-commerce
- Technologiczne innowacje w zarządzaniu i automatyzacji relacjami z klientem
Posiadacze certyfikatów DIMAQ mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej, 15% rabatu na hasło: dimaq 15. Kod należy wpisywać w polu UWAGI w formularzu rejestracyjnym.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt
E-klient. e-Customer Journey | Data: 06-06-2018 | Punkty: 10, 30 | Przejdź do wydarzenia | |