• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

#20 IAB Expert Panel: Prywatność w sieci

27 stycznia 2018

IAB Polska przeprowadził drugą edycję badania Prywatność w sieci, którego wyniki wskazują z jednej strony na dużą i wciąż rosnącą wiedzę na temat zagadnień związanych z prywatnością, z drugiej zaś na zdecydowane preferencje dotyczące treści i reklam, które według internautów powinny dopasowywać się do indywidualnych zainteresowań.
Pełny raport z badania premierowo udostępnimy i omówimy podczas #20 Expert Panelu.

Zaprezentowane wnioski będą punktem wyjścia w dyskusji eksperckiej nad przyszłością ochrony prywatności w sieci oraz wyzwaniami, jakie te zmiany niosą dla przedsiębiorców internetowych.

Tego dnia przedstawiciele IAB Polska oraz GIODO podpiszą list intencyjny dotyczący utworzenia Branżowego Kodeksu Dobrych Praktyk.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt.

#20 IAB Expert Panel: Prywatność w sieci Data: 07-03-2017 Punkty: 5 Przejdź do wydarzenia
Więcej

IAB Polska przeprowadził drugą edycję badania Prywatność w sieci, którego wyniki wskazują z jednej strony na dużą i wciąż rosnącą wiedzę na temat zagadnień związanych z prywatnością, z drugiej zaś na zdecydowane preferencje dotyczące treści i reklam, które według internautów powinny dopasowywać się do indywidualnych zainteresowań.
Pełny raport z badania premierowo udostępnimy i omówimy podczas #20 Expert Panelu.

Zaprezentowane wnioski będą punktem wyjścia w dyskusji eksperckiej nad przyszłością ochrony prywatności w sieci oraz wyzwaniami, jakie te zmiany niosą dla przedsiębiorców internetowych.

Tego dnia przedstawiciele IAB Polska oraz GIODO podpiszą list intencyjny dotyczący utworzenia Branżowego Kodeksu Dobrych Praktyk.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska