• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Skuteczna sprzedaż a content marketing

12 września 2018

Skuteczna sprzedaż a content marketing to certyfikowane, 1-dniowe szkolenie z pięcioma ekspertami, podczas którego nauczysz się, czym są media własne, jak sprzedawać za pomocą e-mail marketingu, optymalizować treści pod SEM i dystrybuować content zgodnie z prawem.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • jak pisać, by nie tworzyć tekstu reklamowego, a pożądane przez odbiorców treści
  • w jakie narzędzia wyposażyć Twoje media firmowe, by skutecznie mierzyć konwersję z działań content marketingowych
  • jak, mimo obowiązywania RODO, zbierać bez checboksów leady za pomocą content marketingu
  • jak profilować i prowadzić remarketing wśród użytkowników bez popupów, zgód, ale zgodnie zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych
  • jak segmentować użytkowników, aby działania e-mail marketingowe były skuteczniejsze niż zwykły newsletter
  • czym jest attention ratio i jak go wykorzystać w swojej strategii e-mail marketingowej
  • jak podnieść pozytywne doświadczenie użytkownika na każdym etapie lejka sprzedażowego
  • jak zaprojektować serwis z dużą ilością treści, aby był czytelny i mobile-friendly
  • jak zwiększać zasięgi w Google Ads przez budowanie treści
  • co zmienić w kodzie źródłowym strony, aby działania SEO były jeszcze efektywniejsze

Punktacja za szkolenie: Uczestnik – 10 pkt

Skuteczna sprzedaż a content marketing Data: 23-10-2018 Punkty: 10 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Skuteczna sprzedaż a content marketing to certyfikowane, 1-dniowe szkolenie z pięcioma ekspertami, podczas którego nauczysz się, czym są media własne, jak sprzedawać za pomocą e-mail marketingu, optymalizować treści pod SEM i dystrybuować content zgodnie z prawem.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • jak pisać, by nie tworzyć tekstu reklamowego, a pożądane przez odbiorców treści
  • w jakie narzędzia wyposażyć Twoje media firmowe, by skutecznie mierzyć konwersję z działań content marketingowych
  • jak, mimo obowiązywania RODO, zbierać bez checboksów leady za pomocą content marketingu
  • jak profilować i prowadzić remarketing wśród użytkowników bez popupów, zgód, ale zgodnie zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych
  • jak segmentować użytkowników, aby działania e-mail marketingowe były skuteczniejsze niż zwykły newsletter
  • czym jest attention ratio i jak go wykorzystać w swojej strategii e-mail marketingowej
  • jak podnieść pozytywne doświadczenie użytkownika na każdym etapie lejka sprzedażowego
  • jak zaprojektować serwis z dużą ilością treści, aby był czytelny i mobile-friendly
  • jak zwiększać zasięgi w Google Ads przez budowanie treści
  • co zmienić w kodzie źródłowym strony, aby działania SEO były jeszcze efektywniejsze

Punktacja za szkolenie: Uczestnik – 10 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska