Impact Seminars – eksperckie spotkania w mniejszym gronie poświęcone konkretnym zagadnieniom dotyczącym trendów konsumenckich, nowych formatów reklamowych czy kwestii pomiaru aktywności online.
Zapraszamy tym razem do Gdańska!
Wykłady:
- Wprowadzenie – Radosław Wierzbiński, Head of Strategy and Communication, Media Impact Polska
- O sile chatbotów czyli gdy konwersacja jest reklamą – Dawid Pacha, Co-founder MessengerFox
- Kontent marzeń, czyli na co czekają dziennikarze? – Łukasz Grass, Business Insider Polska
- Native not naive. Naturalna forma kumunikacji marketingowej – Beata Żebrowska, Ad Product Manager Native & Content Marketing, Grupa Onet-RAS Polska
- Komunikacja contentowa do różnych pokoleń. Jakie sposoby, drogi i narzędzia trafiają do osób dojrzałych, a jakie do młodych – Dorota Peretatkowicz, Business Unit Manager, Michał Kot – New Business Director, Grupa IQS
Warsztaty:
- Reklama natywna w praktyce – Beata Żebrowska, Ad Product Manager Native & Content Marketing, Grupa Onet-RAS Polska
- Native video – sprawdzone sposoby na komunikację z użytkownikiem – Magdalena Milewska, Dyrektor Departamentu Projektów Video i Native, Grupa Onet-RAS Polska
- Content Commerce, czyli jak skutecznie wykorzystać content marketing w lejku zakupowym – Maciej Patla,
E-commerce, Project & Marketing Manager, Grupa Onet-RAS Polska - Klub Ekspertek: Nie tylko Maffashion. Czyja rekomendacja liczy się dziś w internecie? – Magdalena Ignatowicz, Innovation Product Manager w segmencie Onet Lifestyle, Grupa Onet-RAS Polska
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.
Impact Seminar #KomunikacjaNatywna | Data: 10-10-2018 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |