SOCIAL MEDIA OD A DO Z

Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych

Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 95% wartości.  Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 10

Cena: od 1800 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • poznasz strategie i taktyki w mediach społecznościowych
  • dowiesz się, jak ustawiać cele i KPI w social media
  • zrozumiesz, jak planować działania taktyczne w mediach społecznościowych krok po kroku
  • poznasz wady i zalety social media
  • nauczysz się identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów
  • przećwiczysz w praktyce planowanie i projektowanie komunikacji via Facebook
  • poznasz 3 strategiczne sposoby na zaistnienie na YT
  • dowiesz się, jak utworzyć profil oraz jak się reklamować na Instagramie?
  • poznasz specyfikę Twittera – od komunikacji organicznej do reklamy
  • dowiesz się, dla kogo jest Snapchat
  • dowiesz się, jak prowadzić komunikację B2B na LinkedIn
  • nauczysz się, co i jak mierzyć w socialach

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób, które potrzebują kompleksowego utrwalenia wiedzy z social media,
  • dla osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu internetowego specjalizującego się w social media,
  • dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o social media,
  • dla osób, które chcą potwierdzić swoje kompetencje,
  • dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ, którzy chcą zgłębić wiedzę z modułu social media.

Metody pracy

  • interaktywny wykład
  • ćwiczenia praktyczne
  • burza mózgów
  • kejsy z rynku
  • moderowana dyskusja między uczestnikami
Program szkolenia
  • Strategie i taktyki w mediach społecznościowych
  • Facebook od A do Z
  • Instagram od A do Z 
  • Pozostałe platformy społecznościowe
  • Pozostałe aktywności i działania związane z Social Media
Koszt szkolenia

Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto

Cena zawiera:

    N

    10 godzin warsztatowych (45 min)

    N

    ćwiczenia praktyczne

     
    N

    materiały w wersji elektronicznej

     

    Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 95% wartości.  Dowiedz się wiecej >

    Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
    Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

    Terminy szkoleń

    Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:

    Dlaczego warto?
    • Szkolenie prowadzone jest przez  właścicielkę agencji social media z kilunastoletnim doświdaczeniem w e-marketingu.
    • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
    • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
    • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
    • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

    Opinie uczestników:

    • Bardzo dużo użytecznych rad, inspiracji
    • Trener świetnie pryzgotowany merytorycznie z ogromnym doświadczeniem
    • Poznałam sporo narzędzi, które będę mogła wykorzystać w pracy.
    • Trenerka ma świetne podejście i cały czas się uśmiecha, dzięki czemu nawet trudne partie materiału dobrze się przyswaja. Ma ogromną wiedzę i dobrze ją przekazuje.
    • Dużo newsów/ ciekawostek, przydatne materiały i ogromna wiedza trenerki

    Zaufali nam

    Opinie o DIMAQ

    Kurs Akademia DIMAQ, jak i późniejszy etap przygotowań do egzaminu pozwolił mi na uzyskanie wiedzy, którą mogę wykorzystywać w praktyce na co dzień pracując z potencjalnymi partnerami czy dzieląc się wiedzą z członkami zespołu. Certyfikat otworzył  dla mnie nowe możliwości rozwoju zawodowego w ramach organizacji, w której działam.

    Dominik Zuber
    Menedżer działu sprzedaży i rozwoju
    EACTIVE

    DIMAQ, jako certyfikat potwierdzający wiedzę e-marketingową, zyskuje na popularności w środowisku branżowym. Jako GoldenSubmarine chcemy przyczynić się do jego popularyzacji. Stąd i u nas w firmie rośnie grono osób, które mogą pochwalić się certyfikatem. Przystępujemy do programu Pracodawca DIMAQ  po to, by podkreślić jego rolę w naszej firmie.

    Grzegorz Krzemień
    GoldenSubmarine
    GoldenSubmarine

    Uzyskanie certyfikatu DIMAQ to ważny dowód wiarygodności każdej agencji komunikacji, potwierdza niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego. W ostatnich latach mocno poszerzyliśmy ofertę Focus Nation o digital marketing, social media, influencer marketing i działania performance.
    Certyfikat DIMAQ daje gwarancję naszym klientom, że posiadamy silne i potwierdzone kompetencje w 12 obszarach e-marketingu. Dla nas to certyfikat jakości, a jakość obsługi i realizacji strategii dla naszych klientów była dla nas kluczowa przez całe 20 lat obecności na rynku reklamowym.

    Michał Korczak, dyrektor zarządzający Focus Nation

    W ciągle zmieniającym się środowisku, istotne jest posiadanie szerokich kompetencji. Dotyczy to również marketingu, a zwłaszcza komunikacji w mediach cyfrowych, czyli tak zwanym digitalu. Standard DIMAQ powstał, aby zaspokajać właśnie takie potrzeby. Program obejmuje swoim zasięgiem wszystkie dziedziny marketingu cyfrowego. Daje szansę na poszerzenie wiedzy dla osób z różnym doświadczeniem i potrzebami w zakresie działań on-line. Dzięki temu jest wartościowy dla wszystkich stron w procesie planowania komunikacji – klienta, agencji i wydawcy. DIMAQ jest dynamiczny. Program i pytania egzaminacyjne rozwijają się wraz z upowszechnianiem nowych rozwiązań i technologii. Dodatkowo, system punktów recertyfikacyjnych sprawia, że posiadacz DIMAQ na bieżąco rozwija swoją wiedzę. Ponadto, DIMAQ ma jeszcze jedną zaletę. Wprowadza jeden standard pojęciowy. Dzięki temu komunikacja pomiędzy klientem, agencją i wydawcą staje się dużo bardziej klarowna i szybsza. Zachęcam do poszerzenia swoich kompetencji digitalowych poprzez uzyskanie certyfikatu DIMAQ.

    Bartłomiej Popławski
    DIMAQ Trener, niezależny konsultant

    Dla mnie certyfikat był swego rodzaju laurką za pracę, którą włożyłem w ciągu roku odkąd po raz pierwszy zacząłem czytać materiały związane z “digitalem”. Posiadanie certyfikatu otworzyło przede mną dalsze możliwości rozwijania swojej wiedzy w zakresie marketingu. DIMAQ dla mnie otwiera drogi, które do tej pory były zamknięte, a dzięki systemowi recertyfikacji jestem na bieżąco z kluczowymi wydarzeniami z branży, z których mogę czerpać aktualną wiedzę.

    Marcin Pytlik
    Digital Marketing Advisor w agencji EACTIVE

    Chcąc zrobić jakiś krok do przodu w mojej karierze, zdecydowałem się na wzięcie udziału w szkoleniu Akademia DIMAQ Professional i bardzo sobie sam za tę decyzję dziękuję :).  Po latach doświadczenia zawodowego potrzebowałem jakoś usystematyzować swoją wiedzę i kompetencje. Jacek Szostak, trener, zapewnił niesamowity i rzadko spotykany w naszym kraju poziom merytoryczny, który pozwolił mi uszeregować moją wiedzę, pogłębić ją znacząco w wielu obszarach, dowiedzieć się wielu nowych rzeczy, jak i inspirujących ciekawostek. No i co najważniejsze… zdać egzamin! Szczerze polecam.

    Marcin Karolak
    Brand & Communication Strategist Funktional

    Klienci oczekują profesjonalizmu i najwyższego poziomu usług. Dla Agencji oznacza to konieczność ciągłego wzmacniania i rozbudowy kompetencji, bycie na bieżąco z szybko rozwijającym się rynkiem oraz poszukiwanie innowacji. Wierzę że program DIMAQ może mieć znaczący wkład w stałą poprawę poziomu świadczonych przez nas usług, jak również być skutecznym narzędziem do weryfikacji wiedzy i rozwoju umiejętności naszych pracowników.

    Artur Muszkiet
    Członek Zarządu Sigma Bis

    Certyfikat DIMAQ jest dla naszej firmy jednoznacznym potwierdzeniem umiejętności i kompetencji osoby, która go posiada. Doskonale buduje rozpoznawalność naszych specjalistów jako certyfikowanych profesjonalistów w świecie digitalu. A także stanowi jednoznaczny dowód na znajomość podstaw wszystkich zagadnień z branży marketingu interaktywnego. Ciągły zawodowy rozwój naszej załogi jest szansą na umocnienie naszej biznesowej pozycji i tym samym zwiększenie konkurencyjności wśród agencji. Dlatego w GoldenSubmarine włączyliśmy certyfikat DIMAQ do ścieżki rozwoju naszych pracowników. Dzięki temu stał się on elementem motywującym do pogłębiania i usystematyzowania posiadanej wiedzy oraz narzędziem oceniającym posiadane przez nich kwalifikacje. Nie do przecenienia jest też fakt, że DIMAQ będzie rozpoznawalny również poza granicami naszego kraju.

    Grzegorz Krzemień
    Prezes GoldenSubmarine

    Dołączenie do programu DIMAQ Employer to dla Sanofi naturalny krok na ścieżce budowania digital-savvy organisation. To jasny sygnał zarówno dla rynku, jak i dla kolegów wewnątrz organizacji, że rozwój kompetencji digitalowych jest dla nas niezmiernie ważny, niezależnie od charakteru zespołu czy roli, którą dana osoba pełni. Budowanie powszechnej wiedzy o digital marketingu, a także o tym, jaką rolę pełni digital na ścieżce konsumenta, wpływa nie tylko na wyższą jakość samych kampanii internetowych, ale zmienia całą kulturę organizacji.

     

    Anna Charytoniuk,
    Digital Lead, Sanofi
    Mystery Person

    Stoję na stanowisku, że ten, kto się nie rozwija, tkwi w miejscu, a w pewnym momencie odkryje nawet, że się cofa. Przykładam wagę do rozwoju osobistego. Myślę jednak, że aby podnosić swoje kompetencje zawodowe, nie wystarczy tylko czytać prasę czy książki branżowe, albo brać udział w szkoleniach lub konferencjach. Warto też od czasu do czasu się sprawdzić, bo to daje wiedzę o obszarach, które wymagają większej uwagi. Jak się testować, to tylko mądrze – metodologia DIMAQ jest kompleksowa i rozpoznawalna w branży. Certyfikatu nie otrzymuje się raz i na zawsze, co tylko bardziej motywuje do dalszego rozwoju, by być na bieżąco z tym, co się dzieje w świecie digital marketingu.

    Joanna Waszak
    Kierownik Komunikacji Marketingowej B2B w innogy Polska S.A.

    Anna Ledwoń-Blacha

    Trener

    Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays.
    Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin.
    Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.
    Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.
    Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie.

    Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

    Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych