FAST TRACK
Przygotowanie do egzaminu DIMAQ
TERAZ W FORMIE ONLINE!
SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA 50-80%. Sprawdź warunki >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin: 9 (45 min.)
Cena: od 1800 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- „powtórzysz” kluczowe zagadnienia ze wszystkich bloków tematycznych składających się na egzamin DIMAQ
- otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące przygotowania się do egzaminu IAB DIMAQ
- dokładnie poznasz zakres wymaganych informacji i specyfikę egzaminu
- przejdziesz „test próbny” – zestaw przykładowych pytań składających się na test weryfikacyjny kompetencji digitalowych
- otrzymasz spis źródeł do samodzielnego przygotowania się i/lub powtórki materiału do certyfikacji
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie jest adresowane do specjalistów i menedżerów marketingu oraz przedstawicieli branży interaktywnej zainteresowanych uzyskaniem branżowego certyfikatu DIMAQ. Szkolenie szczególnie polecane jest osobom:
- planującym samodzielnie przygotowanie się do certyfikacji w ramach programu DIMAQ
- chcącym w formie 1-dniowego warsztatu poznać i powtórzyć zakres materiału niezbędnego do certyfikacji i lepiej przygotować się do egzaminu.
Metody pracy
- Interaktywny wykład
- moderowana dyskusja między uczestnikami
- ćwiczenia praktyczne
- burza mózgów
- quiz z nagrodami
- próbny egzamin
- kejsy z rynku
Program szkolenia
- Marketing internetowy i e-commerce w pigułce – podstawy, które musisz znać, by przystąpić do egzaminu!
- Wiedza dla zaawansowanych – co warto wiedzieć, by zapewnić sobie tytuł specjalisty DIMAQ
- Część certyfikacyjna – omówienie formy egzaminu, praktyczne wskazówki, jak przygotować się do testu, „próbka testu”
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 800 zł netto
Cena zawiera:
9 godzin warsztatowych
materiały w wersji elektronicznej
dodatkowe zadania weryfikujące wiedzę
ćwiczenia praktyczne
24 próbne pytania egzaminacyjne
Terminy szkoleń
kwi
16
09:00 - 16:00
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone przez praktyka z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu. Jako niezależny konsultant edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. Jest trenerem oraz wykładowcą m.in. SGH, AGH.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi, przy jednoczesnym omówieniu wymagań i zagadnień certyfikacyjnych.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
Opinie uczestników – dlaczego warto?
- aby usystematyzować wiedzę i potwierdzić ją certyfikatem
- potwierdzić swoje kompetencje w obszarze digital marketingu w celu wykorzystania ich w pracy oraz w CV pod kątem rozwoju zawodowego. Dodatkowo jest to potwierdzenie, którym może posługiwać się mój pracodawca.
- ponieważ sam certyfikat może pomóc mi w zdobywaniu klientów
- pozytywne opinie specjalistów z branży, pracowników domów mediowych.
- chcę zdać egzamin certyfikacyjny, by podnieść swoje kwalifikacje zawodowe
- jedyny na rynku polskim prestiżowy certyfikat w digitalu
- cenny wpis w CV, ale również ugruntowanie wiedzy
- szkolenie ma renomę, słyszałam od osób wcześniej uczestniczących, że było ciekawie
* Dane pochodzą z ankiet ewaluacyjnych wypełnianych przez każdego uczestnika po szkoleniu (od sierpnia 2016 do teraz)
Trener
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Grupa ING, Bank DnB NORD, Bank BPH, Fortis Bank, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR.pl.
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.
Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych”.
Po szkoleniu potwierdź zdobytą wiedzę
– zdaj egzamin i zdobądź certyfikat DIMAQ
- Każdy uczestnik szkolenia może potwierdzić zdobytą wiedzę egzaminem.
- Egzamin ma formę testu online składającego się z 80 pytań.
- Zawiera zarówno pytania jednokrotnego jak i wielokrotnego wyboru, bez pytań otwartych.
- Czas na rozwiązanie testu to 60 minut.
- Zalicza wynik min. 70%.
- Uczestnik egzaminu po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymuje certyfikat DIMAQ Professional.
Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych