W cyklu DimaQuestion przepytujemy osoby, który otrzymały certyfikat Dimaq na poziomie Professional, co ich zmotywowało do przystąpienia do egzaminu i jakie mają plany na rozwój kariery w digital marketingu.
DQ: Co zmotywowało Cię do przystąpienia do egzaminu DIMAQ?
Justyna Dadał: Egzamin DIMAQ oraz kurs przygotowujący do certyfikacji były dla mnie szansą by potwierdzić kompetencje w obszarze digital marketingu, ale także usystematyzować i uzupełnić wiedzę.
Od początku mojej kariery marketingowej, digital był integralną częścią tworzonych przeze mnie planów i kampanii. Wszystkiego uczyłam się na bieżąco, tak naprawdę bez formalnego przygotowania. DIMAQ był więc dla mnie motywacją żeby w systematyczny sposób przejść przez kluczowe obszary digital marketingu, niektóre informacje sobie przypomnieć czy zaktualizować.
DQ: Jak z Twojej perspektywy certyfikat jest spostrzegany na rynku pracy?
Justyna Dadał: DIMAQ jest z pewnością najpopularniejszym certyfikatem potwierdzającym wiedzę w obszarze digital marketingu dostępnym na polskim rynku.
Myślę, że jest ciekawą szansą aby zbudować kompetencje zarówno osób rozpoczynających marketingową karierę, jak i bardziej doświadczonych.
Stanowi bazę do tego aby rozmawiać o kampaniachi wynikach używając tego samego języka – w zespołach marketingowych, ale także z agencjami.
DQ: Co potwierdził certyfikat? Jak obecnie planujesz rozwijać swoją karierę?
Justyna Dadał: Dla mnie fajnie było się po prostu sprawdzić, zmierzyć z certyfikatem. Daje to ustandaryzowany punkt odniesienia, obiektywnie buduje i potwierdza kompetencje.
Digital jest obszarem, w którym czułam się dość pewnie, a jednak sam egzamin wywołał dreszczyk ekscytacji, co było ciekawym doświadczeniem.
Marketing, budowanie i prowadzenie marek jest moją wielką zawodową pasją. Mam nadzieję, że będę mogła dalej się rozwijać w tym obszarze, szukając nowych sposobów by podbić serca konsumentów.
Justyna Dadał, Senior Brand Manager Durex, Reckitt Benckiser:
Pasjonatka marketingu, komunikacji i budowania strategii marek. Doświadczenie zdobywała w działach sprzedaży i marketingu firm z obszaru usług konsumenckich, healthcare i FMCG.
Na początku w PAYBACK Polska, potem GlaxoSmithKline m.in. jako Brand Manager Rutinoscorbin. Od 1,5 odpowiada za marketing marki Durex w Polsce, stawiając na innowacyjne rozwiązania z obszaru digital i branded content.