W cyklu DimaQuestion przepytujemy osoby, który otrzymały certyfikat Dimaq na poziomie Professional, co ich zmotywowało do przystąpienia do egzaminu i jakie mają plany na rozwój kariery w digital marketingu.

DQ: Co zmotywowało Cię do przystąpienia do egzaminu DIMAQ?

Justyna Dadał: Egzamin DIMAQ oraz kurs przygotowujący do certyfikacji były dla mnie szansą by potwierdzić kompetencje w obszarze digital marketingu, ale także usystematyzować i uzupełnić wiedzę.

Od początku mojej kariery marketingowej, digital był integralną częścią tworzonych przeze mnie planów i kampanii. Wszystkiego uczyłam się na bieżąco, tak naprawdę bez formalnego przygotowania. DIMAQ był więc dla mnie motywacją żeby w systematyczny sposób przejść przez kluczowe obszary digital marketingu, niektóre informacje sobie przypomnieć czy zaktualizować.

DQ: Jak z Twojej perspektywy certyfikat jest spostrzegany na rynku pracy?

Justyna Dadał: DIMAQ jest z pewnością najpopularniejszym certyfikatem potwierdzającym wiedzę w obszarze digital marketingu dostępnym na polskim rynku.

Myślę, że jest ciekawą szansą aby zbudować kompetencje zarówno osób rozpoczynających marketingową karierę, jak i bardziej doświadczonych.

Stanowi bazę do tego aby rozmawiać o kampaniachi wynikach używając tego samego języka – w zespołach marketingowych, ale także z agencjami.

DQ: Co potwierdził certyfikat? Jak obecnie planujesz  rozwijać swoją karierę?

Justyna Dadał: Dla mnie fajnie było się po prostu sprawdzić, zmierzyć z certyfikatem. Daje to ustandaryzowany punkt odniesienia, obiektywnie buduje i potwierdza kompetencje.

Digital jest obszarem, w którym czułam się dość pewnie, a jednak sam egzamin wywołał dreszczyk ekscytacji, co było ciekawym doświadczeniem.

Marketing, budowanie i prowadzenie marek jest moją wielką zawodową pasją. Mam nadzieję, że będę mogła dalej się rozwijać w tym obszarze, szukając nowych sposobów by podbić serca konsumentów.


Justyna Dadał, Senior Brand Manager Durex, Reckitt Benckiser:

Pasjonatka marketingu, komunikacji i budowania strategii marek. Doświadczenie zdobywała w działach sprzedaży i marketingu firm z obszaru usług konsumenckich, healthcare i FMCG.

Na początku w PAYBACK Polska, potem GlaxoSmithKline m.in. jako Brand Manager Rutinoscorbin. Od 1,5 odpowiada za marketing marki Durex w Polsce, stawiając na innowacyjne rozwiązania z obszaru digital i branded content.