W kolejnym ogniu pytań z cyklu DIMAQuestion o odpowiedzi poprosiliśmy Katarzynę Skalską, Performance Planner w  Performics.

Skąd decyzja o przystąpieniu do egzaminu?

Jestem osobą, która lubi się ciągle uczyć i poznawać coś nowego, dlatego wzięłam udział w szkoleniach przygotowujących do egzaminu DIMAQ. Uznałam to, jako szansę na usystematyzowanie, zweryfikowanie oraz pogłębienie dotychczasowej wiedzy z obszaru digitalu.

Jak z Pani perspektywy certyfikat jest spostrzegany na rynku pracy?

Certyfikat DIMAQ jest zarówno potwierdzeniem zdobytej wiedzy jak i uzupełnieniem zdobytego doświadczenia. Ma on za zadanie motywować pracowników do ciągłego rozwoju poprzez recertyfikację (certyfikat posiada datę ważności  ), co jest niezbędne w tak dynamicznie ulegającemu zmianie obszarze, jakim jest digital marketing.

Często agencje same zachęcają swoich pracowników do zdobywania certyfikatów określając je w indywidualnych celach zawodowych, gdyż powoli staje się on standardem w branży mediowej.

Co Pani dał certyfikat? Jak obecnie Pani planuje rozwijać swoją karierę?

Tak jak wcześniej wspomniałam, certyfikat jest potwierdzeniem umiejętności oraz sprawdzeniem swojej wiedzy. Pomógł mi też poznać głębiej tematy, którymi nie zajmuję się na co dzień, czy też zdefiniować obszary, w których chciałabym się mocniej rozwijać. Dla mnie certyfikat to taki kolejny zdobyty samodzielnie przeze mnie szczebelek wiedzy.


Katarzyna Skalska, Performance Planner w firmie Performics

Obecnie pracuję na stanowisku Performance Planner w agencji Performics w ramach Publicis Groupe.

Moja przygoda z internetem trwa 6 lat. Pierwsze kroki stawiałam w Agora SA pracując na stanowiskach Specjalisty ds. Sprzedaży i obsługi klienta oraz Regionalnego Koordynatora ds. oferty internetowej.

Od blisko dwóch lat pracuję jako Perfromance Planner w agencji Performics specjalizującej się w zakresie marketingu efektywnościowego.