Pierwsze jesienne spotkanie DIMAQ Voice odbędzie się już 27 września, w godzinach 15:00 – 16:30. Czekają na Was aż 3 wystąpienia  w całości poświęcone social mediom!

Podczas wydarzenia wysłuchamy prelekcji, które poprowadzą: Justyna Oracz i Damian Wilk z WE!RE FANTASY, Ania Ledwoń z agencji More Bananas, Magdalena Wysocka i Kamil Jakubiszyn z GetHero.

    Prelekcja I, godz. 15:05:

    PR vs influencer marketing.

    Justyna Oracz, Head of communications, WE!RE FANTASY
    Damian Wilk, Key Account Manager, WE!RE Fantasy

    Digitalizacja komunikacji i zmiana kanałów powoduje odejście marek od mediów tradycyjnych, a kieruje je do narzędzi takich jak między innymi influencer marketing, który może być wykorzystywany do wielu celów. O tym jak skorzystać z publikacji u influencerów opowie ekspertka podczas swojego wystąpienia „PR vs influencer marketing”.

    Z tej prelekcji dowiesz się:

    • Jak wygląda digitalizacja mediów? Jak transformują kanały komunikacji marek i w jakim kierunku zmierzają?
    • Jakie są możliwości działań komunikacyjnych u influencerów?
    • Jakie są różne typy współprac z influencerami na podstawie przykładów przeprowadzonych kampanii.

    Prelekcja II, godz. 15:35

    Trendy na wyciągnięcie ręki.

    Ania Ledwoń, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas

    Po temat trendów w marketingu najczęściej sięgamy na przełomie roku. Czy słusznie? Zdecydowanie nie! Stała obserwacja trendów, to podejmowanie skuteczniejszych decyzji biznesowych i marketingowych. Dowiedz się, jak robić to z głową.

    Z tej prelekcji dowiesz się:

    • Czym są trendy, hajpy czy fady?
    • Jak weryfikować trendy i jak ich szukać?
    • Kto zajmuje się trendami?
    • Jak wykorzystywać trendy w codziennej pracy?

    Prelekcja III, godz. 16:05

    Generacja T. Kim są polscy użytkownicy TikToka?

    Magdalena Wysocka, Senior Project Manager & TikTok & Microinfluencers Team Leader, GetHero
    Kamil Jakubiszyn, Senior Social Media Analyst, GetHero

    Managerowie z wrocławskiej agencji GetHero to niekwestionowani specjaliści w zakresie TikToka. Swój know-how opierają nie tylko na setkach zrealizowanych kampanii, ale przede wszystkim na corocznych badaniach, prowadzonych wspólnie z Uniwersytetem SWPS.

    Tegoroczna, IV edycja raportu GetHero została poszerzona także o cykl pogłębionych wywiadów z użytkownikami TikToka. Wnioski płynące zarówno z badań ilościowych, jak i jakościowych, pozwalają spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy na samą platformę oraz jej społeczność – Generację T.

    Z tej prelekcji dowiesz się:

    • Co wiemy o społeczności TikToka?
    • Czego szukają na TikToku różne grupy użytkowników?
    • Jak postrzegana jest platforma?
    • Czy dostarcza odbiorcom konkretnych korzyści?
    • Jak społeczność ocenia działanie algorytmu?
    • Ile prawdy jest w tym, że TikTok ma wpływ na nasz nastrój?

    Akredytacja DIMAQ

     

    Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie wydarzenia >

     

     

    Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice!

    Otrzymuj powiadomienia o kolejnych edycjach! Dołącz do naszych nowych wydarzeń na Facebooku > i Linked In >

     

    PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

    PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki