Sukcesywnie poszerza się grono osób posiadających certyfikat DIMAQ.  Kolejną osobą, która udzieliła nam odpowiedzi w naszym cyklu jest Anna Młynarczyk.

DIMAQuestion: Skąd decyzja o przystąpieniu do egzaminu?

Anna Młynarczyk: Jako marketer  wiem, że wiedza i doświadczenie z zakresu online marketingu to dzisiaj podstawa, dlatego  potraktowałam szkolenie i egzamin jako bazę do dalszego zdobywania wiedzy na ten temat i zbierania pierwszych doświadczeń w tym obszarze w pracy zawodowej.

DQ: Jak z Pani perspektywy certyfikat jest spostrzegany na rynku pracy?

A.M: Jako renomowana i jedyna, jakkolwiek rozpoznawalna na polskim rynku pracy metoda weryfikacji  wiedzy z obszaru digital marketingu.

DQ: Co Pani dał certyfikat? Jak obecnie Pani planuje rozwijać swoją karierę?

A.M: Pracując dotychczas w marketingu tradycyjnym, potrzebowałam szkolenia, które  pomoże mi przejść przez wszystkie obszary związane z obszarem marketingu internetowego, uporządkować i ustrukturyzować  wiedzę na ten temat. Dało mi to podstawę do tego, aby być partnerem podczas rozmów  m.in. z agencjami performance marketingu, z którymi współpracuję przy kampaniach online, jak również wskazało obszary, w których chciałabym dalej się rozwijać, aby jeszcze skuteczniej wpływać na pożądane akcje  użytkowników na każdym etapie ścieżki decyzyjnej.


Anna Młynarczyk – Product Manager w Sodexo Benefits&Rewards Services Polska Sp. z o.o.