Sukcesywnie poszerza się grono osób posiadających certyfikat DIMAQ. Kolejną osobą, która udzieliła nam odpowiedzi w naszym cyklu jest Anna Młynarczyk.
DIMAQuestion: Skąd decyzja o przystąpieniu do egzaminu?
Anna Młynarczyk: Jako marketer wiem, że wiedza i doświadczenie z zakresu online marketingu to dzisiaj podstawa, dlatego potraktowałam szkolenie i egzamin jako bazę do dalszego zdobywania wiedzy na ten temat i zbierania pierwszych doświadczeń w tym obszarze w pracy zawodowej.
DQ: Jak z Pani perspektywy certyfikat jest spostrzegany na rynku pracy?
A.M: Jako renomowana i jedyna, jakkolwiek rozpoznawalna na polskim rynku pracy metoda weryfikacji wiedzy z obszaru digital marketingu.
DQ: Co Pani dał certyfikat? Jak obecnie Pani planuje rozwijać swoją karierę?
A.M: Pracując dotychczas w marketingu tradycyjnym, potrzebowałam szkolenia, które pomoże mi przejść przez wszystkie obszary związane z obszarem marketingu internetowego, uporządkować i ustrukturyzować wiedzę na ten temat. Dało mi to podstawę do tego, aby być partnerem podczas rozmów m.in. z agencjami performance marketingu, z którymi współpracuję przy kampaniach online, jak również wskazało obszary, w których chciałabym dalej się rozwijać, aby jeszcze skuteczniej wpływać na pożądane akcje użytkowników na każdym etapie ścieżki decyzyjnej.
Anna Młynarczyk – Product Manager w Sodexo Benefits&Rewards Services Polska Sp. z o.o.