Tak! To już nasze trzydzieste spotkanie w formie online! Z tej okazji mamy dla Was aż 3 wystąpienia ekspertów digitalu oraz konkurs, w którym możecie wygrać BILET NA KONFERENCJĘ FORUM IAB w czerwcu! Naszymi gośćmi będą: Przemysław Gajos (LifeTube), Małgorzata Ambrożewicz i Krzysztof Domeradzki (Kantar) oraz Jacek Dziura (Grupa iCEA). DIMAQ Voice Dołączcie do spotkania już teraz!

Prelekcja I, godz. 15:05
„Pozycjonowanie na YouTube – jak działają algorytmy i dlaczego influencerzy powinni zwracać na nie uwagę?”
Przemysław Gajos,
Senior Support Manager, LifeTube

Jeżeli do tej pory pozycjonowanie kojarzyło Wam się wyłącznie z wyszukiwarką Google, najwyższa pora to zmienić. Tworząc na YouTube, znajomość algorytmów i zasad, które nimi rządzą, jest niezwykle istotna w kontekście całego systemu sugerowania i podpowiadania filmów na platformie. Warto też pamiętać, że YT to druga najpopularniejsza wyszukiwarka w internecie, więc znalezienie się odpowiednio wysoko w wynikach wyszukiwania jest również bardzo ważne.

Przemysław Gajos – absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Marketingu i PR na Uniwersytecie Warszawskim. Od lat pomaga w rozwoju kanałów na YouTube – zarówno niezależnym twórcom, jak i markom prowadzącym swoje działania komunikacyjne na tej platformie. Prowadził działania z zakresu public relations oraz social media m.in. dla takich marek jak Tauron, Costa Coffee, Wawel czy Maspex.

Prelekcja II, godz. 15:35

„O efektywności słów kilka – czyli jak badać kampanie digitalowe i crossmediowe.”
Małgorzata Ambrożewicz, Senior Digital Executive oraz Krzysztof Domeradzki, Media Domain Operational Lead w Kantar

W prezentacji eksperci pokażą jakie podejście obrał Kantar przy badaniach efektywności komunikacji digitalowej i jak poszczególne rozwiązania pomagają odnaleźć się na coraz szybciej zmieniającym się rynku online marketingu. Pokazane zostaną zarówno projekty polskie, jak i globalne, by jak najlepiej opisać rynek i trendy jakie widzimy w komunikacji digitalowej.

Z tej prezentacji dowiesz się:

  • Jakie wnioski możemy wyciągać z pomiarów wielokanałowych? Eksperci omówią metodologię pomiarów crossmediowych
  • Jak metodologia Context Lab pomaga klientom w najbardziej niecodziennych zadaniach? Prelegenci zaprezentują narzędzie Brand Lift Insight służące do pomiaru kampanii w czasie rzeczywistym oraz opowiedzą, jak kantarowskie BLI przystosowane jest do ery post-cookie

Małgorzata Ambrożewicz – Senior Digital Executive. W Kantarze od 4 lat, znająca dobrze techniczne i operacyjne aspekty badań. Zrealizowała dziesiątki badań Brand Lift Insights, Context Lab oraz CrossMedia w Europie. Pasjonatka digitalu z certyfikatem DIMAQ. ​W pracy bardzo ceni sobie partnerstwo i dobre relacje.

Krzysztof Domeradzki – Media Domain Operational Lead. Z wykształcenia socjolog, z badaniami rynku związany od 10 lat. Specjalizuje się w badaniach dyskursywnych i badaniach reklamy online. Obecnie zajmuje się wdrażaniem i rozwojem nowych narzędzi digitalowych w portfolio produktowe Kantar. Współpracował między innymi z branżami telekomunikacyjnymi, bankowymi, technologicznymi i telewizyjnymi.

Prelekcja III, godz. 16:05

„SEO w strategii marketingu. Jak wspierać sprzedaż i budować ścieżkę klienta.”
Jacek Dziura, Członek Zarządu, CMO w Grupa iCEA

Bez czytelnej ścieżki zakupowej konsumenci czują się zagubieni i mogą zrezygnować z zakupów. Wiele e-commerce’ów nie wie czym jest ścieżka zakupowa. Ich klienci trafiają na stronę przypadkowo, a decyzje o zakupach podejmują spontanicznie. Tak nie da się odnieść sukcesu w biznesie. Zbudowanie ścieżki zakupowej opartej o realne zachowania i potrzeby klienta to proces, który poprowadzi go krok po kroku do finalizacji zakupów. Prelegent zaprezentuje, jak dobrze zaprojektować ścieżkę zakupową na przykładzie case study.

Z tej prezentacji dowiesz się:

  • Czym jest ścieżka zakupowa klienta?
  • Jakie są etapy prowadzące do podjęcia decyzji zakupowej? Zobaczysz również przykład ścieżki zakupowej.
  • Jak wygląda budowanie ścieżki zakupowej krok po kroku?
  • Jakie są Narzędzia prowadzące do finalizacji zakupów?

Jacek Dziura, Członek Zarządu, CMO w Grupa iCEA – Dyrektor Marketingu Roku 2021 w kategorii „Master of content marketing”, naczelny w „Magazyn Digital”, branżowym magazynie dla marketerów, przedsiębiorców i całej branży eCommerce, prowadzący program „Zrozumieć eCommerce”, ekspert w Radzie Sektorowej.  Na co dzień jako CMO zarządza komunikacją jednej z największych agencji SEO w Polsce oraz buduje silne marki w holdingu Digital Now! Praktyk strategii i skutecznego budowania brandów. W pracy pasjonuje się ujęciem klientocentrycznym i zawsze patrzy przez pryzmat konsumenta – zarówno w marketingu, jak i eCommerce. Doświadczenie zdobywał budując marki, takie jak: Tpay, FIBARO, SARE oraz w Booking.com. Swoją wiedzą dzieli się również ze studentami. Wykładał m.in. na Collegium Da Vinci, Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego oraz Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie DV >

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.


PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki