Kolejną osobą, która odpowiedziała nam na nasze DIMAQuestion jest Magdalena Soltan-Zabielska, Client Service Managing Director w firmie Universal McCann.

DIMAQuestion: Skąd decyzja o przystąpieniu do egzaminu?

M. S-Z: Kilka miesięcy temu przeprowadziliśmy reorganizację struktur client service’owych wszystkich agencji z grupy IPG Mediabrands, w tym Universal Mccann. W jej efekcie menedżerowie z doświadczeniem digitalowym dołączyli do kierownictwa zespołów client service.

Proces ten był doskonałym bodźcem do wzięcia udziału w wewnętrznym szkoleniu, przygotowującym do DIMAQ’a. Świetnie usystematyzowało wiedzę oraz poszerzyło o dodatkowe obszary z dziedziny digital marketingu. Zachęcamy wszystkich naszych pracowników do wzięcia udziału w cyklu szkoleń i przystąpienia do egzaminu. Mam przyjemność kierować zespołem Client Service’owym UM, dlatego uznałam, że również powinnam ten certyfikat uzyskać – dobrze, gdy przykład idzie z góry. Warto też przypomnieć, że zarówno UM, jak i cała grupa IPG Mediabrands, są bardzo mocno zaangażowane w proces certyfikacji DIMAQ.

DQ: Jak z Pani perspektywy certyfikat jest postrzegany na rynku pracy?

M.S-Z: Certyfikat jest niewątpliwie ceniony za potwierdzenie posiadanych kompetencji w obszarze marketingu online. Wśród kandydatów do pracy obserwujemy duże zainteresowanie możliwościami rozwoju w obszarze digital marketingu. Jestem przekonana, że proces przygotowania do certyfikacji DIMAQ jest jednym z najlepszym sposobów na podniesienie swoich kwalifikacji w tej dziedzinie.

DQ: Co Pani dał certyfikat? Jak obecnie Pani planuje rozwijać swoją karierę?

M.S-Z: Dzięki przygotowaniom do egzaminu zaktualizowałam i uporządkowałam swoją wiedzę z dziedziny marketingu online. Ten obszar zmienia się niezwykle dynamicznie, dlatego warto uświadomić sobie, jak ważne jest bycie „na bieżąco” z najnowszymi trendami.

Udział w certyfikacji oraz sam egzamin dają duże możliwości poszerzenia zakresu swojej wiedzy na temat jednego z najważniejszych kierunku rozwoju marketingu w Polsce i na świecie, tak bardzo niezbędnej w przypadku managera nowoczesnej agencji mediowej.