„Automatyzacja marketingu jako narzędzie do analizy potrzeb klientów”, „Rola treści w pozycjonowaniu stron internetowych” oraz „Wykorzystanie trendu konsumenckiego LOHAS w komunikacji marketingowej sklepów internetowych oferujących sprzedaż w modelu subskrypcji” – to tematy zwycięskich prac w DIMAQ UNI. Znamy laureatki jedenastej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie.

Konkurs był adresowany do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie, licencjackie, podyplomowe z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2017 do 31 lipca 2022. Nadesłane prace oceniane były przez jury, w którego skład weszli  między innymi posiadacze certyfikatu DIMAQ oraz certyfikowani trenerzy DIMAQ.

Prace nadesłane na tegoroczny konkurs DIMAQ UNI cechowały się dużą aktualnością. Ich autorzy mają świadomość znaczenia marketingu internetowego w efektywnym prowadzeniu biznesu. Wiedza nabyta na poszczególnych etapach edukacji została wykorzystana do zaprezentowania ciekawych rozwiązań wynikających z zainteresowania czy doświadczenia zawodowego absolwentów. To ogromna wartość, która ma szanse przełożyć się na konkretne działania. Wierzę, że ich autorzy będą potrafili przekuć swoje analizy i wnioski na skuteczną realizację określonych celów biznesowych. – mówi Ewa Ziętek-Maciejczyk, PR & marketing director w Result Media.

 

Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa

Patroni medialni: dlaStudenta.pl, NowyMarketing, studentnews.pl, Rocket Jobs.