Wyższa Szkoła Humanitas we współpracy z IAB Polska otwiera nowy kierunek studiów Content and Social Media Marketing akredytowany przez standard DIMAQ. Akredytacja DIMAQ oznacza, że studenci otrzymają wiedzę programową obejmującą zagadnienia z poziomu DIMAQ Basic.

– Dzięki podjęciu kooperacji nowo uruchomiony kierunek studiów Content and Social Media Marketing zyska prestiżowego partnera merytorycznego. IAB Polska posiada ugruntowaną pozycję i działa na rynku od ponad 20 lat. Kształcąc z duchem czasu, w odpowiedzi na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku pracy zdecydowaliśmy się poprosić o wsparcie IAB Polska. Związek Pracodawców Branży Internetowej zagwarantuje wysoki poziom kształcenia i wiele wniesie w rozwój oferty edukacyjnej Wyższej Szkoły Humanitas.

Współpraca z Uczelnią polega na akredytacji studiów z obszaru e – marketingu, których program zawiera sylabus DIMAQ Basic jako minimum programowe. Warto dodać, że dotychczas akredytację otrzymały takie uczelnie jak: Collegium Civitas, Uczelnia Łazarskiego, Uniwersytet Warszawski, Akademia Humanistyczno – Ekonomiczna, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Szkoła Główna Handlowa, Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie – mówi Małgorzata Klich, Wicedyrektor Biura Rozwoju Wyższej Szkoły Humanitas.

Akredytację DIMAQ przyznajemy nie tylko wartościowym wydarzeniom branżowym, ale także kierunkom studiów zgodnych z wymogami programu certyfikacji. Program studiów kompleksowo przygotowuje do egzaminu  DIMAQ, a posiadaczom certyfikatu ukończenie tych kierunków zapewnia aż 80 punktów recertyfikacyjnych.

Więcej informacji o studiach akredytowanych tutaj >