Branża marketingowa wciąż przyciąga rzesze zdolnych i ambitnych studentów, wyróżniających się ciekawością i chęcią rozwoju. Takie właśnie osoby zgłosiły się do tegorocznej edycji konkursu DIMAQ Uni na najlepszą pracę dyplomową z zakresu reklamy cyfrowej – organizowanego przez IAB Polska oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Jury II etapu, na czele z trenerami DIMAQ, spośród 41 zgłoszeń wyłoniło 3 laureatów. Gotowi na werdykt? Poniżej zwycięzcy „szczęśliwej trzynastki”! 


Zwyciężczynią w kategorii „Najlepsza praca licencjacka/inżynierska” została:  

Karolina Szerszeń za pracę pt. Wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych. Analiza studiów przypadku 


Nagrodą w tej kategorii jest bezpłatny udział w Akademii DIMAQ Basic

Laureatką w kategorii „Najlepsza praca magisterska” została:  

Aleksandra Zagajewska za pracę pt. Uzależnienia cyfrowe pokolenia Z 

 
Nagrodą główną w tej kategorii jest bezpłatne uczestnictwo w Studiach Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie

Zdobywcą tytułu w kategorii „Najlepsza praca podyplomowa” został:  

Piotr Kaczka za pracę pt. Strategie pozyskiwania klientów internetowych dla marki premium w obszarze napojów funkcjonalnych 

 
Piotr będzie miał możliwość bezpłatnego udziału w Akademii DIMAQ Professional oraz zdobycia certyfikatu DIMAQ, potwierdzającego umiejętności z zakresu digital marketingu, uznanego w 9 krajach europejskich. 

Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów na cyfrowych ścieżkach kariery! 

 Poziom zgłoszonych prac co roku jest bardzo wyrównany, co sprawia, że jury staje przed nie lada wyzwaniem, by wyłonić te najlepsze. 13. edycja cieszyła się równie dużą popularnością co poprzednie, a studenci rokrocznie zaskakują świeżym spojrzeniem na rynek, prezentując nowe, nieoczywiste podejście do branży marketingowej podkreśla koordynatorka konkursu, Agnieszka Fabianowicz, menedżer ds. edukacji i certyfikacji w IAB Polska.  

Konkurs był skierowany do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie, licencjackie lub podyplomowe z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2021 do 31 lipca 2024 roku. Nadesłane prace oceniane były przez jury, w skład którego weszli m.in. posiadacze certyfikatu DIMAQ oraz certyfikowani trenerzy DIMAQ

Jeszcze raz gratulujemy i z niecierpliwością czekamy na kolejną edycję konkursu!