Już w listopadzie odbędzie się jedno z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń w świecie agrobiznesu – konferencja AGROCON. To unikalne spotkanie, podczas którego uczestnicy z branży rolniczej mieli okazję zdobyć cenną wiedzę. AGROCON to wyjątkowe połączenie najnowszych trendów w marketingu i strategii z praktycznymi przykładami zastosowania ich w agrobiznesie.
Konferencja, która odbędzie się w dniach 20–21 listopada, zgromadzi ekspertów z różnych branż, od przedstawicieli Ministerstwa Rolnictwa po dużych graczy rynkowych, specjalistów ds. strategii i marketingu, a także mniejszych przedsiębiorców. Program wydarzenia został tak zaprojektowany, aby dostarczyć uczestnikom nie tylko wiedzy teoretycznej, ale także narzędzi, które pomogą im odnosić sukcesy w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości agrobiznesu. Spotikanie zostało objęte akredytacją DIMAQ, dlatego za udział w konferencji można zdobyć 10 punktów recertyfikacyjnych w roli słuchacza oraz 30 punktów w roli prelegenta.
– Wzięliśmy pod uwagę zgłaszane potrzeby i podczas tej edycji mamy aż dwa dni konferencji. Zaczynamy od tematów z zakresu strategii marketingowej. Drugiego dnia będziemy omawiać studia przypadków, również na bazie paneli z czołowymi przedstawicielami rynku. Szykujemy dla naszych uczestników prawdziwą ucztę wiedzy i inspiracji – mówi Magdalena Urbaniak, organizatorka konferencji AGROCON.
Dwa dni inspirujących wystąpień
Pierwszy dzień konferencji poświęcony będzie strategii marketingowej w agrobiznesie. Uczestnicy poznają najnowsze trendy, które już teraz kształtują rynek oraz przyszłość sektora rolno-spożywczego. Wśród prelegentów pierwszego dnia znajdą się m.in. Wojciech Ławniczak, Paweł Tkaczyk czy Maciej Sznitowski.
Drugi dzień wydarzenia poświęcony będzie analizie case study. Tu na scenie pojawi się Stefan Krajewski z MRiRW, Cezary Borkowski z Grupy Azoty, Marcin Spitalniak z grupy Osadkowski czy Marcin Cywiński z firmy Continental. Organizatorzy postawili, oprócz wystąpień, na formułę panelu dyskusyjnych, w których udział wezmą liderzy rynkowi oraz przedstawiciele mniejszych firm, co pozwoli na szeroką wymianę doświadczeń i wiedzy.
Networking i wymiana doświadczeń
AGROCON to też doskonała okazja do nawiązania nowych kontaktów i wymiany doświadczeń. Uczestnicy każdego dnia mają możliwość spotkań z ekspertami na żywo, również tymi przybyłymi w charakterze gości.
AGROCON to nie tylko konferencja – to uczta wiedzy i inspiracji. Dwa dni intensywnych wykładów i paneli dyskusyjnych dostarczą narzędzi, które pomogą zbudować przewagę konkurencyjną i zapewnić dalszy rozwój w dynamicznej branży.
Szczegóły i rejestracja pod linkiem.