Marketing miejsc to obszar komunikacji rozwijający się bardzo szybko. O uwagę potencjalnego turysty bądź inwestora nie jest łatwo, bo konkurencja jest potężna.

Niełatwo jest pokazać walory turystyczne kraju, regionu czy miasta podczas targów. Jak prawdziwie pokazać przyrodę czy zabytki? Foldery, ale też zwykłe filmy promocyjne już to już za mało – przekonywały podczas kolejnej edycji DIMAQ Voice, Agnieszka Tomczyszyn i Magdalena Budkiewicz związane z Polską Organizacją Turystyczną (POT) oraz TplusT.

Właśnie dlatego w połowie 2017 roku w centrali POT powstał pomysł, aby do promocji Polski za granicą sięgnąć po najnowocześniejsze technologie. Tak pojawił się projekt wyprodukowania serii filmów w technologii VR (ang. Virtual Reality) prezentujących uroki Polski z zupełnie innej perspektywy niż w przypadku tradycyjnego kina. Za pomocą googli (headsetu) i słuchawek widz przenosi się dosłownie do świata filmowego, staje się jego uczestnikiem, a wręcz głównym bohaterem.

Więcej w artykule pt. “DIMAQ Voice: Technologia VR w kampanii POT”, Krzysztofa Ratnicyna z Golden Submarine – Partnera DIMAQ VOICE.

https://blog.goldensubmarine.com/dimaq-voice-technologia-vr-w-kampanii-pot/

Zapraszamy do lektury!