Cykl DIMAQ Voice w nowym roku rozpoczniemy 27 stycznia, czternastą edycją wydarzenia. Jak zwykle organizatorzy gwarantują potężną dawkę marketingowej wiedzy przekazywanej przez najlepszych ekspertów z branży. Zapraszamy do Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy w Warszawie.

W programie:

17:35 – 18:00 “Generacja Z w mediach społecznościowych, czyli dlaczego Facebook to za mało.” Julia Gołębiewska, SEM&Social Strategist, Mindshare Poland

Użytkownicy w wieku 18-24 stanowili w 2019 roku jedynie 20% populacji Facebooka w Polsce. W 2011 roku odsetek ten stanowił aż 46%! W związku z tym gdzie powinniśmy szukać młodych dorosłych? Jak powinniśmy do nich mówić aby być usłyszanym? I dlaczego tak ważna jest dla nich wiarygodność i szczerość w przekazie reklamowym? O tym i o wielu innych wyzwaniach w docieraniu do generacji Z opowiem w trakcie mojej prelekcji.

18:10 – 18:35 “Personal Branding (nie tylko) na LinkedIn.” Anna Ledwoń-Blacha, Creative Owner, More Bananas

O budowaniu marki osobistej mówi się dużo i “każdy” powinien to robić. Czy rzeczywiście tak jest? Czym w ogóle jest marka osobista i jak ją zbudować? Obalimy mity, wyjaśnimy pojęcia i poznamy kilkanaście kroków do efektywnego profilu. 

18:45 – 19:10 “Programmatic jako teraźniejszość digitalu.” Adrian Kornacki, Digital Manager, MullenLowe MediaHub

Programmatic to obecnie najszybciej rosnąca gałąź reklamy digitalowej, jednak czym jest i jakie możliwości daje przyszłym marketerom? Czym różni się RTB od programmatica? Co kryje się za pojęciami DSP, DMP, SSP? Jakie możliwości targetowania dają platformy zakupu? Czym jest viewability i dlaczego widoczność reklam jest tak istotna w dzisiejszych czasach? Odpowiedź na pytania znajdziecie podczas prezentacji.