Jaki był rok 2021 dla branży digital marketingu? Co możemy nazwać przełomowym wydarzeniem? Na nasze pytania odpowiedzieli prelegenci tegorocznych edycji DIMAQ Voice Online oraz trenerzy DIMAQ.
W filmikach odpowiedzi udzielili:
Ania Ledwoń, Creative Owner, More Bananas
Łukasz Matyński, Head of Client Service & Partner, Media Choice
Artur Maciorowski, Certyfikowany trener DIMAQ
Anna Moczulska, Digital Analyst, Sempai
Konrad Jałoszyński, Konsultant Digital Marketing i E-commerce, Właściciel Digital Manager – marketing dla małych i średnich firm
Dagmara Kokoszka-Lassota, specjalistka od FB ads, strateg i psycholog biznesu. Właścicielka agencji kreatywnej Magic Social Media
Lucyna Koba, Senior Business Development Manager, RTB House
Dorota Percha, Senior Account Manager, Bluerank
Daniel Smoliński, Tech SEO & SXO Team Lead, Bluerank
Na koniec nasi eksperci od kompetencji miękkich: Tomek Wróblewski, praktyk i trener w obszarach przywództwa, sprzedaży i marketingu, Pills Of Skills i Mariola Anoszczenko, coach w nurcie ICF, wykorzystująca metodykę design thinking, Pills Of Skills opowiedzieli co do zaproponowania mają w przyszłym roku w tym obszarze.